مسئول نمایندگی ولی فقیه در سپاه امام سجاد(ع) با تاکید براینکه بیانه گام دوم انقلاب باید در اختیار عموم مردم قرار بگیرد و دائما آن را مطالعه کنند افزود:دشمن در ابعاد مختلف به این انقلاب فشار وارد می کند اما امروز در ناامید کردن مردم از انقلاب فوق العاده فشار وارد می کند یک عده ازار افراد بدون آگاهی از انقلاب و داشته ها، هم خودشان و هم نسل جدید را ناامید می کنند.
کد خبر: ۹۱۲۶۱۴۸
|
۲۲ فروردين ۱۳۹۸ - ۱۸:۱۶

به گزارش خبرنگار خبرگزاری بسیج هرمزگان؛ حجت الاسلام موسی پولادی مسئول نمایندگی ولی فقیه در سپاه امام سجاد(ع) هرمزگان در جشن میلاد امام حسین(ع)،حضرت ابوالفضل(ع) و امام سجاد(ع) در جمع مردم رودان اظهار کرد: اراده خداوند فوق اراده ها است خدا اگر اراده کند عصای حضرت موسی دریا را خشک می کند همین عصا به کوه و سنگ های سخت زده می شود و چشمه ها آب گوارا می جوشد و در اختیار بشریت قرار می گیرد خدا اگر اراده کند حضرت مریم بدون اینکه ازدواج کند حامله می شود و صاحب فرزندی می شود که فرزند آن پیامبر می شود خدا اگر اراده کند به حضرت مریم فرمان می دهد درخت خشک خرما را تکان بدهد و رطب تازه در اختیارش قرار می دهد.

مسئول نمایندگی ولی فقیه در سپاه امام سجاد(ع) با اشاره به جایگاه پاسداران انقلاب اسلامی در کشور و جهان افزود: آنهایی که به سپاه نیش و طعنه می زدند مجبور می شوند از سپاه تقدیر کنند همان هایی که سپاه را مورد هجمه قرار می دادند در مقابل سپاه سرتعظیم فرود می آورند و البته ما فرزندان این انقلاب و نظام نه از آن نیش و طعنه این افراد ناراحت می شویم و نه از تعریف و تمجید این افراد خوشحال می شویم.

پولادی ادامه داد:آن زمایی ما(پاسداران) خوشحال می شویم که تعریف و تجمید زودگذر نباشد و پای حرف خودشان بمانند اگر می خواهید در مقابل یاوه گویی های ترامپ و آمریکای جنایتکار بایستید و از پاسداران تشکر کنید در مقابل آمریکا ذلیل نباشید و قاطعانه بایستید.

وی با بیان اینکه (مسئولان)در مقابل کشورهای اروپایی و آمریکا کرنش نکنند و آن ها را کدخدا ندانند ادامه داد:باطل رفتنی است به آن وعده های الهی دل ببندید و امیدوارباشید لباس سبز پاسداری پوشیدید ارزشش خیلی است و جای تشکر دارد اما ارزش واقعی آن روزیست که در این مجلس مصوبه ای بگذرانید که تن آمریکا بلرزد اگر چنین عمل کردید درواقع تقدیر و تشکر از سپاه کردید.

مسئول نمایندگی ولی فقیه در سپاه استان هرمزگان اضافه کرد: ما سبزپوشان سپاه در هرجای که نیاز باشد ایستاده ایم در سوریه در خلیج فارس بدون هیچ ترس و واهمه ای با صلابت و قدرت ایستاده ایم سیل می آید ارتشی و سپاهی کمرمان را خم می کنیم و نردبان این سیل زده ها می کنیم تا آنها آسوده باشند.

وی تصریح کرد: وظیفه شما(مسئولان) گوش به فرمان رهبرانقلاب و نائب امام زمان(عج) باشید اگر اینگونه عمل کردید سبز پوش هستید و اگر عمل نکردید باعث دوگانگی در موضع می شود و دشمن متوجه می شود و فشار خواهد آورد.

پولادی در بخش دیگری از سخنانش با اشاره به بیانه گام دوم انقلاب اسلامی گفت: چهل سال از انقلاب و ۵۵ سال از نهضت پشت سر گذاشتیم سراسر بیانه گام دوم انقلاب امید دادن به مردم است و به سه بخش تقسیم شده که بخش اول ما کی هستیم دوم ما کجا هستیم و وضعیت حال حاضر ما و بخش سوم به کجا می رویم مسیر و راهی که ما این انقلاب برای ما ترسیم کرده است.

مسئول نمایندگی ولی فقیه در سپاه امام سجاد(ع) با تاکید براینکه بیانه گام دوم انقلاب باید در اختیار عموم مردم قرار بگیرد و دائما آن را مطالعه کنند افزود:دشمن در ابعاد مختلف به این انقلاب فشار وارد می کند اما امروز در ناامید کردن مردم از انقلاب فوق العاده فشار وارد می کند یک عده از افراد بدون آگاهی از انقلاب و داشته ها، هم خودشان و هم نسل جدید را ناامید می کنند.

وی انقلاب اسلامی ایران را با دیگر انقلاب بوجود آمده در دنیا را کاملا متفاوت دانست و یادآور شد: انقلاب اسلامی یک انقلاب توحیدی است شعارها، اهداف و اصول و آرمان های این انقلاب کاملا متفاوت است هر انقلابی در دنیا بعد از مدتی از اصول خودشان فاصله گرفت و بعنوان مثال انقلاب فرانسه را خود انقلابیون از بین بردند الجزایر را خودشان نابود کردند یکی از عوامل پنجگانه مرگ انسان روی کره زمین جانشین رهبر انقلاب روسیه است که در یک آمار اعلام شده ۱۶ میلیون نفر بدست این فرد کشته شدند و هیچ کدام از این انقلاب ها دوام نیاوردند.

حجت الاسلام پولادی ادامه داد: انقلابی که در سال ۵۷ در کشور ما به بار نشست چهل سال باصلابت پشت سر گذاشته است و هر روز مسیر روشن تر از روز گذشته در راستای رسیدن به آن هدف عالی که فراهم کردن مقدرات فرج امام زمان(عج) است می باشد.

مسئول نمایندگی ولی فقیه در سپاه امام سجاد(ع) با اشاره به اینکه انقلاب اسلامی تحولی در دنیا بوجود آورد که حب شرق و غرب را ازهم پاشید اظهار کرد:انقلاب ما کمونیسم را نابود و شوروی را به تاریخ فرستاد در جنگ خلیج فارس نائب امام زمان فرمودند صدای شکستن ستون فقرات لیبرال دموکراسی به گوش می رسد امروز فوج فوج جمعیت غرب چه خوانندگان، استادان دانشگاه و هنرمندانشان به سمت اسلام می آیند اگر آنها داعش را بوجود آوردند برای اسلام هراسی است.

وی با بیان اینکه ما این قدرت لیبرال دموکراسی آمریکا را نابود خواهیم کرد خاطرنشان کرد: انقلاب اسلامی در اوج مظلومیت در اوج اقتدار است چهل سال در مقابل خائنان داخلی و غارت کنندگان بیت المال و همسایگان وا داده به آمریکا ایستاده ایم در علم نانو، هسته ای، موشکی، پزشکی، سلول های بنیادین و سرعت علم در دنیا سرآمد هستیم.

سرهنگ پاسدار ابراهیم حسین زاده فرمانده سپاه رودان در ابتدای این مراسم ضمن خیرمقدم و تقدیر تشکر از برگزارکنندگان این مراسم گفت: سپاه پاسداران یکی استوانه های این انقلاب و نظام است و شکی هم نیست که دشمنان بیشترین حمله را بر علیه پاسداران خواهند کرد و در یک نظرسنجی که شبکه های غربی انجام دادند بیشترین افراد مخالف تصمیم ترامپ علیه سپاه بودند

گفتنی است این مراسم با مدیحه سرایی مجید آزادی و خاطره گویی علی فرج زاده مسئول کانون بازنشستگان سپاه رودان همراه بود و در پایان از دو پاسدار نمونه ناحیه مقاومت بسیج سپاه رودان تجلیل شد.

ارسال نظرات