خبرهای داغ:
تأکید بر تبدیل بیانیه گام دوم انقلاب به گفتمان در جامعه و تحقق شعار رونق تولید و بررسی موانع آن در شورای فرهنگ عمومی استان قم مطرح شد.
کد خبر: ۹۱۲۶۱۹۷
|
۲۲ فروردين ۱۳۹۸ - ۰۹:۲۴
 
به گزارش خبرنگار خبرگزاری بسیج از قم، با توجه به اهمیت ابلاغیه اخیر مقام معظم رهبری به عنوان «بیانیه گام دوم» و هم‌چنین شعار امسال که به عنوان «رونق تولید» نامگذاری شده است، مصوبات مهمی در شورای فرهنگ عمومی قم مطرح و بررسی شد.

در جلسه شورای فرهنگ عمومی که شامگاه چهارشنبه در سالن کنفرانس مرکز پژوهش‌های علامه طباطبایی آستانه حضرت معصومه (س) برگزار شد، مدیران هر کدام از دستگاه‌های قم به ارائه دیدگاه‌ها و نظرات خود مبتنی بر نحوه اجرای بیانیه گام دوم انقلاب در جامعه پرداختند، بیانیه‌ای که همه دستگاه‌های اجرایی خود را ملزم به پیاده سازی، بررسی و تحقیق درباره نحوه اجرای ابعاد مختلف آن می‌دانند.

در این جلسه اعضای شورا‌ی فرهنگ عمومی قم و مدیران و نمایندگان دستگاه‌های مختلف اجرایی استان بر ارائه و بهره‌گیری از بیانیه گام دوم انقلاب به عنوان یک گفتمان در جامعه تأکید کردند و بر بررسی ابعاد مختلف آن از سوی مراکز علمی، حوزوی و دانشگاهی تأکید و بر عدم ارائه راهکار‌های جزیره‌ای و سلیقه‌ای این ابلاغیه مهم اتفاق نظر داشتند.

در ادامه این نشست با توجه به نامگذاری سال ۹۸ از سوی مقام معظم رهبری به عنوان سال رونق تولید، اعضای شورای فرهنگ عمومی استان قم بر تلاش دستگاه‌های فرهنگی، دانشگاهی و حوزوی و هم‌چنین رسانه ملی و رسانه‌ها برای فرهنگ سازی بر رونق تولید و کسب و کار و کارآفرینی تأکید کردند.

با توجه به اهمیت رونق و توسعه تولید و همچنین بهره‌گیری از تولیدات داخلی بهره‌گیری از عنصر فرهنگ برای افزایش تولید داخلی ایده دیگر اعضا بود و همگان بر این مهم تأکید داشتند که تا موانع و سنگ اندازی‌هایی که بر سر راه تولید و فرهنگ مصرف تولیدات داخلی در جامعه برداشته نشود این شعار تحقق نخواهد یافت.
ارسال نظرات
پر بیننده ها