فرمانده ناحیه مقاومت بسیج کاشمر:

اقدام ترامپ؛ اتحاد و حمایت مردم از پاسداران را بیش از پیش افزایش داد

فرمانده ناحیه مقاومت بسیج کاشمر بیان داشت: اقدام ترامپ؛ اتحاد و حمایت مردم از پاسداران را بیش از پیش افزایش داد.
کد خبر: ۹۱۲۶۲۴۷
|
۲۳ فروردين ۱۳۹۸ - ۰۹:۵۲
به گزارش خبرگزاری بسیج از خراسان رضوی، همزمان با اقدام سخیفانه امریکا در قرار دادن نام سپاه پاسداران در فهرست گرو‌های تروریستی تجمع حوزه‌های علمیه شهرستان کاشمر و اعلام حمایت خود از پاسداران حریم ولایت در محل نمازخانه سپاه برگزار گردید.

در این تجمع علیرضا سازگار فرمانده ناحیه مقاومت بسیج کاشمر گفت: در ابتدا اعیاد شعبانیه را خدمت شما سروران گرامی تبریک می‌گویم و از خداوند منان می‌خواهم که ما را از یاران و یاوران و پاسداران حقیقی امام حسین (ع) قرار دهد.

وی در مورد تروریست اعلام شدن سپاه پاسداران توسط امریکا هم گفت: خدواند را شاکریم که بنا به فرموده امام سجاد (ع) دشمنان ما را از احمق‌ها آفریده است. چرا که نتیجه‌ی این حماقت ترامپ هم باعث همدلی و همبستگی بیشتر در بین مردم و سپاه شد؛ لذا شما دیدید که دیروز در مجلس شورای اسلامی اکثرا لباس مقدس سپاه رابر تن کرده بودند یا گوینده خبر با لباس سپاه خبر‌ها را می‌خواند ویا هشتک‌هایی که در فضای مجازی برای تبریک به پاسداران به راه افتاده بودند همه نتیجه‌ی حماقت‌های ترامپ و همبستگی و اتحاد بیشتر بین مردم را نشان می‌دهد.

سازگار ابراز داشت: تمام جریانات سیاسی که بعضا با سپاه هم دچار مشکل بودند با این کار ترامپ ترغیب شدند تا روز پاسدار را تبریک بگویند. ما پاسداران امروز خوشحال هستیم که امریکا از ما ناراحت است چرا که بنا به فرموده امام (ره) که می‌فرمایند که اگر کاری کردید که دشمنان ناراحت شدند کار شما درست بوده است.

وی خاطر نشان کرد: در اوایل تشکیل گروه تروریستی داعش بعضی از نمایندگان گفتند که ما باید داعش را به رسمیت بشناسیم همچنین خانم کلینتون گفت: من برای به رسمیت شناختن داعش به ۱۱۰ کشور جهان سفر کردم واین‌ها برای این بود که بتوانند بال‌های انقلاب که حزب الله لبنان، عراق و سوریه است را نابود کنند، ولی امروزه داعش به همت پاسدران و بسیجیان در کجای دنیا قرار دارد.

فرمانده ناحیه مقاومت بسیج کاشمر اظهار کرد: به گفته بسیاری از کارشناسان امریکا ترورسیت‌ترین سازمان در دنیاست چرا که به منابع خیلی از کشور‌های دنیا از جمله افغانستان، عراق، پاکستان، لبنان و ... صدمه وارد کرده و انسان‌های بی گناه بسیاری را از بین برده است. آقای کسینجر می‌گوید در صد سال اخیر در کشوری نبوده که امریکا توطئه نکرده باشد.

وی در پایان گفت: طبق فرمایشات مقام معظم رهبری امریکا رو به افول است. و همانطور که کسینجر می‌گوید که امریکا از سال ۱۹۷۹ به دلیل اینکه نتوانسته است طبق سیاست‌های جهانی پیش رود رو به افول است و ترامپ این مسیر را با سرعت بیشتری می‌پیماید؛ و برای ما پاسداران همین جمله مقام معظم رهبری که فرمودند: اگر سپاه نبود کشور هم نبود و من از سپاه راضی هستم کفایت می‌کند.
ارسال نظرات
پر بیننده ها
آخرین اخبار