معاون هماهنگ‌کننده دانشگاه افسری و تربیت پاسداری امام حسین (ع) با تبیین نقش ارزنده قوای مسلح در دفاع از تمامیت ارضی کشور و منطقه تأکید داشت: امروز دنیا گرفتار سلاح داران بی‌صلاحیت، احمق و ابلهی است که هنوز تفکر صیاد شیرازی‌ها، کاظمی‌ها و حججی‌ها را که رهبر فرزانه بر تابوت آنان بوسه زد درنیافته‌اند.
کد خبر: ۹۱۲۶۲۵۳
|
۲۳ فروردين ۱۳۹۸ - ۱۰:۱۵
به گزارش خبرگزاری بسیج از خراسان رضوی سردار نور الهی در آیین گرامیداشت بیستمین سالگرد شهادت صیاد شیرازی در مصلای الغدیر تربت‌جام گفت: امیر سرافراز ارتش اسلام شهید سپهبد علی صیاد شیرازی فردی متواضع، مُخلص، فروتن، ولایت مدار، ولایت‌پذیر، عامل و منادی وحدت بود و با این خصایص جدای مدارج بالای نظامی به القابی همچون امیر دل‌ها و مالک اشتر مفتخر گردید.

وی بابیان این مطلب که اگر با تفکر شهید صیاد شیرازی درصحنه باشیم همیشه پیروز میدان نبردیم، چون دشمن سلاح دارد و صلاحیت ندارد گفت: امروز دنیا گرفتار سلاح داران بی‌صلاحیت، احمق و ابلهی است که هنوز تفکر صیاد شیرازی‌ها، کاظمی‌ها و حججی‌ها را که رهبر فرزانه بر تابوت آنان بوسه زد درنیافته‌اند.

وی در واکنش به تروریست خواندن نهاد مقدس سپاه پاسداران از سوی دولتمردان آمریکایی افزود: دشمنان بدانند هر چه برای براندازی این نظام مقدس و تضعیف نیرو‌های خدوم و انقلابی آن به‌ویژه قوای مسلح تلاش بیشتری کنند، وحدت و انسجام ملت و جناح‌های سیاسی و مذهبی رنگ بوی بیشتر و پایدارتری می‌گیرد.

سردار نور الهی درباره اتحاد قوای مسلح، مردم و دولتمردان در سیل اخیر تصریح کرد: شیعه و سنی و همه اقلیت‌های مذهبی و دینی در تمامی حماسه‌های ۴۰ ساله انقلاب اسلامی ایران سهیم و پای‌کارند و تلاش دشمن در تفرقه انداختن بین آنان آب در هاون کوبیدن است.

وی با اشاره به تهدید‌ها و تحریم‌های مکرر دشمنان در حوزه نظامی یادآور شد: به لطف خداوند و تلاش بی‌وقفه مجاهدین جمهوری اسلامی ایران در قوای مسلح؛ الحمدالله جز پنج قدرت برتر موشکی دنیا هستیم و با تولید انواع پهبادها، قایق‌های تندرو و پیشرفته داخلی... اگر دشمن سر از پا خطا کند به دستور، ولی امر و رهبر فرزانه انقلاب طومار دشمنان قسم‌خورده این نظام را در پشت مرز‌ها درهم می‌کوبیم و راه فراری برای ارتش ششم آمریکا در منطقه باقی نمی‌ماند.

گفتنی است: آیین گرامیداشت بیستمین سالگرد شهادت صیاد شیرازی به همت تیپ ۳۸ مستقل زرهی ارتش و اداره بنیاد شهید و امور ایثارگران باشکوهی خاصی در مصلای الغدیر تربت‌جام برگزار و از ۲۰۰ جانبازان و ایثارگر شیعه و اهل سنت این شهرستان با حضور امامان جمعه، مسئولان اجرایی و نظامی تجلیل شد.
ارسال نظرات
پر بیننده ها