خبرهای داغ:
به گزارش خبرنگار خبرگزاری بسیج در هندیجان ، با تلاش و پیگیری گروه جهادی شهید نصرالله گشتیل و هیات میثاق با شهدا و جمعی از خیرین هندیجان سه محموله ازکمک های مردمی به سیل زدگان خوزستان ارسال شد‌.
کد خبر: ۹۱۲۶۲۷۹
|
۲۳ فروردين ۱۳۹۸ - ۱۲:۲۷

محمدحسین عنانات مسئول گروه جهادی شهید نصرالله گشتیل هندیجان اظهار کرد: به منظور همدردی و کمک رسانی بهتر به مردم گرفتار در سیل خوزستان، جمعی از خیرین و افراد نیکوکار هندیجان به همراه گروه جهادی شهید نصرالله گشتیل و بسیجیان هیات میثاق باشهداهندیجان در سه مرحله محموله هایی شامل ۱۱۰بسته آب معدنی ، ۲۱کیسه برنج ، پوشاک ، انواع مواد غذایی، وسایل بهداشتی و نوشت افزار با تعدادی وانت بار به مناطق سیل زده استان خوزستان با استقبال مردمی ارسال شدند.

وی افزود : از روز های اول سال جدید تا کنون کمک های خوبی با مشارکت مردم هندیجان جمع آوری شد و در چندین مرحله به مناطق سیل زده کشوری و خوزستان ارسال شده و به یاری خداوند اینگونه کمک ها با جدیت ادامه خواهد داشت.

وی بابیان جمع آوری و بسته بندی مواد غذایی کمک های مردمی گفت: بیش از ۱۰۰بسته مواد غذایی تاکنون آماده شده و همچنین بیش از ۲۰۰بسته آب معدنی همراه با ۲هزار نان تهیه و برای سیل زدگان ارسال خواهد شد که بخشی از این محموله فرستاده شده است.

عنانات مسئول گروه جهادی شهید نصرالله گشتیل هندیجان عنوان کرد: ما مردم و بسیجیان هندیجان با تمام وجود در کنار مردم سیل زده خوزستان هستیم و هر کمکی که باشد دریغ نخواهیم کرد و همه ماها وظیفه داریم به شایستگی تمام به این مردم گرفتار در سیل یاری رسان باشیم .

وی بااشاره به کمک های برادران و خواهران بسیجی در جمع آوری کمک هابیان کرد : برادران و خواهران بسیجی تعامل و همکاری خوبی با گروه جهادی شهید نصرالله گشتیل هندیجان در تمام زمینه های جمع آوری دارند که بصورت منظم به مستمندان شهرستان کمک می کنند و اکنون با اراده ایی قوی در کنار مردم سیل زده استان قرار دارند .

ارسال نظرات
پر بیننده ها