خبرهای داغ:
به گزارش خبرنگار خبرگزاری بسیج در شوش دانیال(ع)؛مسئول دفتر نمایندگی ولی فقیه در سپاه شوش از موکب شهدای بنوار ناظر بازدید کرد .
کد خبر: ۹۱۲۶۲۸۱
|
۲۳ فروردين ۱۳۹۸ - ۱۲:۲۸

حجت الاسلام دانیالی به خبرگزاری بسیج گفت: امروز صبح به همراه کارکنان دفتر نمایندگی سپاه شوش، از موکب بنوار ناظر بازدید بعمل آمد.

وی در ادامه با بیان اینکه روزانه چهار هزار پرس غدای گرم در این موکب پخته و در بین مردم سیل زده شهرستان شوش توزیع می شود .

حجت الاسلام دانیالی در پایان به نمایندگی از سپاه شوش و مردم شهید پرور شهرستان شوش از اهالی شهرک بنوار و زحمتکشان موکب شهدای بنوار تقدیر و تشکر بعمل آورد .

 همچنین فرمانده ناحیه مقاومت بسیج شوش دانیال از ارائه گزارش و اقدامات انجام شده در سیلاب اخیر به جانشین فرماندهی کل سپاه پاسداران انقلاب اسلامی خبر داد

 
 سروان پاسدار علیرضا ایمانی گفت طی جلسه ای که امروز گرفته شد اقدامات و گزارش  گروه های جهادی طلاب و نیرو های پایور و مدیریت امور در سیلاب اخیر به سردار سلامی ارائه گردید .
 
ایمانی شرح کرد افراد حاضر در این جلسه  سردار سلامی جانشین فرمانده کل  سپاه پاسداران انقلاب اسلامی ،سردار شاهوار فرمانده سپاه ولیعصر و سردار کریمی فرمانده سپاه روح اله اراک حضور  داشتند
 
وی در ادامه بیان کرد  در این نشست تمامی اقدامات ناحیه مقاومت بسیج شوش دانیال (ع)به سردار سلامی و شاهوار ارائه شد.
 
سروان ایمانی افزود ارائه گزارش اقدامات لازم  جهت  اداره بحران سیلاب اخیر و نیازمندی ها یکی از مباحث مطرح شده در جلسه امروز بود. 
 
در پایان سردار سلامی ؛ضمن خسته نباشید تاکید داشت بر لزوم خدمت رسانی تا مرتفع شدن مشکل بوجود آمده در شهرستان شوش دانیال علیه السلام ناحیه حضور داشته باشد .
ارسال نظرات
پر بیننده ها