مدیرعامل شرکت پالایش نفت تبریز در آیین تجلیل از جانبازان این شرکت، اظهار داشت: جانبازان، شهدای زنده و نماد دفاع مقدس هستند و به عنوان سمبل های مقاومت از آقاابوالفضل العباس(ع) در ایثار و از خود گذشتگی الگو گرفته اند.
کد خبر: ۹۱۲۶۲۸۳
|
۲۳ فروردين ۱۳۹۸ - ۱۲:۲۷

به گزارش  خبرگزاری بسیج از آذربایجان شرقی به نقل از روابط عمومی و امور بین الملل شرکت پالایش نفت تبریز، غلامرضا باقری  گفت: دوران هشت سال جنگ تحمیلی که با شجاعت ها، ایثار و فداکاری رزمندگان اسلام به درستی دفاع مقدس نام گرفت، محل تجلی بزرگ مردانی است که الگویشان قمر بنی هاشم (ع) بود.
وی ادامه داد: جانبازان افتخار نظام اسلامی هستند و باید به وجود آنان به عنوان یک میراث گرانبها و حافظان فرهنگ ایثار، شهادت و جهاد افتخار کرده و این ارزش ها را به نسل های سوم و چهارم انقلاب انتقال دهیم.
باقری تاکید کرد: حفظ و ترویج ارزش های دفاع مقدس و انتقال فرهنگ ایثار و شهادت به نسل جوان از تاکیدات همیشگی مقام معظم رهبری است.

امام جماعت پالایشگاه تبریز و مشاور فرهنگی مدیرعامل پالایشگاه تبریز نیز در این مراسم گفت: در سه مولود بزگوار یعنی امام حسین وابولفضل وامام سجاد یک ویژگی مشترک وجود دارد که آن شجاعت این سه بزرگوار است.
حجت الاسلام محمود هادی افزود: منظور از شجاعت فقط بحث توان رزمی وجنگجویی نیست بلکه شاخصه های انسان شجاع در روایات موضوعات دیگری هست.
دکتر هادی ادامه داد: اولین شاخصه وصفت انسان شجاع، غلبه برهوای نفس و دومین شاخصه شجاعت داشتن صداقت می باشد.
وی گفت: حرکت ارزشمند شهدا ، جانبازان و ایثارگران در هشت سال دفاع مقدس و مقابله با دشمنان اسلام مصداق فرهنگ اصیل دینی است. و می توان از این ظرفیت بزرگ برای فرهنگ سازی استفاده کرد.

ارسال نظرات