خبرهای داغ:
نماینده ولی فقیه در خراسان جنوبی گفت: راه اندازی انواع و اقسام تروریست ها شاخصه غرب است، اما اخیرا با ضرب شست هایی که منافقین از سپاه پاسدارن انقلاب اسلامی خورده اند بر خلاف همه ی قوانین بین المللی، نیروی مسلح کشور را به عنوان تروریست مطرح می کنند.
کد خبر: ۹۱۲۶۳۰۳
|
۲۳ فروردين ۱۳۹۸ - ۱۳:۰۰

به گزارش خبرگزاری بسیج از راسان جنوبی، حجت الاسلام و المسلمین سید علیرضا عبادی نماینده ولی فقیه در استان و امام جمعه بیرجند در دیدار با اعضای شورای تبیین مواضع بسیج دانشجویی خراسان جنوبی اظهار کرد: کار خیر و خوب، بسیار زیاد و فراوان است اما باید صالح باشد و آن وقتی است که در یک فرمول قرار گیرد.

 

وی با اشاره به اینکه همه ی هستی در زوایای گوناگونش دارای فرمول و به هم پیوسته است تا به هدف حکیمانه ای که خلقت تعیین کرده، برسد، افزود: انسان باید بر اساس استعداهای مادی و معنوی که خدا به او عنایت کرده به سر منزل مقصود برسد و بداند که سلیقگی عمل کردن به جایی نمی رسد.

 

نماینده ولی فقیه در خراسان جنوبی خاطر نشان کرد: اینکه برخی افراد دنیا را تنها مادی دیده اند و برخی دیگر دین را جدای از جهان مادی می بینند و با انزوا و رهبانیت می خواهند مشکل زندگی خود را حل کنند، همه خارج از این چارچوب است، لذا آن جامعه و انسانی موفق خواهد بود که صالح باشد و این ها را از یکدیگر جدا نداند.

 

حجت الاسلام و المسلمین عبادی گفت: کار شما با جوان هایی است که چه بالفعل، انسان های آرمان طلبی هستند و چه بالقوه انسان های موثری هستند، لذا مسئولیتی که دارید بسیار سنگین می باشد زیرا نسل های آینده را پرورش می دهید.

 

دنیا تشنه تفکر انقلاب اسلامی/ تبیین گام دوم انقلاب با برداشتن موانع  پیش رو

 وی ادامه داد: اگر نسل کنونی بتواند خودسازی کند می تواند در آینده مدیری ارزشمند باشد و آینده روشنی را بسازد.

 

نماینده ولی فقیه در خراسان جنوبی در ادامه با اشاره به اینکه انقلاب اسلامی ما اسلام ماست، نه یک کلمه کم نه یک کلمه زیاد، گفت: این انقلاب به دست بهترین افراد و بر اساس همان اندیشه ای که از دین، پیام انبیا و ائمه اطهار در دسترس بوده تشکیل شده است.

 

حجت الاسلام و المسلمین عبادی افزود: در این نظام دین و دنیا در کنار یکدیگر و مکمل هم هستند و این انسان است که باید از این جهان به آنچه شایسته فلسفه خلقت انسان است برسد.

 

وی خاطر نشان کرد: گام اول انقلاب برداشته شده و هزینه زیادی نیز صورت گرفته اما برای تحقق و رسیدن به آرمان های انقلاب باید گام های بعدی را محکم برداشت.

 

نماینده ولی فقیه در خراسان جنوبی تصریح کرد: برای تحقق آرمان های انقلاب با موانع درونی و بیرونی مواجه هستیم، لذا باید در گام دوم، این موانع را شناسایی و آن ها را از سر راهمان برداریم.

 

حجت الاسلام و المسلمین عبادی تصریح کرد: اینکه ایران اسلامی در قبل از تشکیل انقلاب در کجا قرار داشته و اکنون به کجا رسیده است باید برای مخاطبانمان به صورت کارشناسی تبیین کنیم.

 

وی ادامه داد: در گام دوم انقلاب هم نیاز داریم به گذشته قبل از انقلاب، و هم در ورود به قدم بعدی به کارشناسی درست و شناخت راه حل ها نیازمندیم.

 

 نماینده ولی فقیه در خراسان جنوبی گفت: باید در گام دوم انقلاب به تجربه 40 ساله نگاهی بیندازیم زیرا موفقیت هایی کسب کرده ایم که نیاز است تا عامل موفقیت را بشناسیم و همچنین شکست هایی را متحمل شده ایم که باید عامل شکست را نیز دریابیم.

 

حجت الاسلام و المسلمین عبادی مطرح کرد: اگر برای نیروی جوان یک مسئله درست تبیین شود، به راحتی می پذیرد، لذا مخاطب شما بسیار تیزهوش و تیز فهم است.

 

وی ادامه داد: امروز غرب با آن فرهنگ سخیف و زندگی جزیره ای یک عده سرمایه گذار که همه چیز را می خواهند تحت سلطه خود قرار دهند و در این راستا هیچ قانون، ملاک و ضابطه ای ندارند، هر فسادی را دنیا گسترش می دهند و جلوی هر تفکری که بخواهد ملت ها را بیدار کند می ایستند.

 

نماینده ولی فقیه در خراسان جنوبی با بیان اینکه طی 60 سال گذشته آمریکا در 50 کشور دنیا دخالت غیر قانونی کرده است، گفت: با این سابقه ننگین امروز رئیس جمهور آمریکا به جای اینکه کشور فلسطین را که 70 سال است اشغال شده به صاحبان اصلی اش برگرداند، مالکانه می گوید که بلندی های جولان برای صهیونیست هاست.

 

حجت الاسلام و المسلمین عبادی یادآور شد: راه اندازی انواع و اقسام تروریست ها از جمله گروهک منافقین که 17 هزار نفر را ترور کردند و 40 سال است که تحت حفاظت آمریکا و فرانسه قرار دارند، شاخصه غرب است، اما اخیرا با ضرب شست هایی که منافقین از سپاه پاسدارن انقلاب اسلامی خورده اند بر خلاف همه ی قوانین بین المللی، نیروی مسلح کشور را به عنوان تروریست مطرح می کنند.

 

وی با اشاره به اینکه امروز نباید به خود و کشور فکر کنیم بلکه باید فراتر رویم گفت: امروز ملت های جهان، تشنه این انقلاب هستند اما موانع زیاد است که باید برطرف شود.

 

نماینده ولی فقیه در خراسان جنوبی عنوان کرد: بر خلاف تفکرات و خواست استکبار جهانی، امسال جشن 40 سالگی انقلاب اسلامی را برگزار کردیم، لذا برای اینکه بتوانیم گام دوم انقلاب را محکم تر برداریم باید مشکلات را برطرف کنیم.

 

حجت الاسلام و المسلمین عبادی اضافه کرد: بر خلاف خواسته دشمنان که قصد داشتند جامعه را با تحریم های ظالمانه خود از هم گسسته و ضعیف کنند در اتفاقات اخیری که در سیل شمال و غرب کشور به وقوع پیوست، مشاهده کردید که مردم با چه روحیه ای در آن شرایط سخت به کمک مردم شتافتند.

 

انتهای پیام/

ارسال نظرات
پر بیننده ها