خبرهای داغ:
جلد سوم از مجموعه «حلقه داستان» با عنوان «سرقت مصلحانه» با داستان‌هایی کوتاه از نویسندگان کودک و نوجوان در انتشارات مدرسه چاپ و روانه بازار شد.
کد خبر: ۹۱۲۶۳۹۱
|
۱۱ خرداد ۱۳۹۸ - ۰۸:۰۰

به گزارش خبرگزاری بسیج، به نقل از روابط عمومی انتشارات مدرسه؛ مجموعه داستان «سرقت مصلحانه» آثار برگزیده حاصل از برگزاری جلسات «حلقه داستان کوتاه» در انتشارات مدرسه است که توسط کارشناسان انتخاب شده است.

«سرقت مصلحانه» شامل هفت داستان تآلیفی و سه داستان ترجمه است. احمد اکبرپور، مصطفی خرامان، مهسا لزگی، محمد‌رضا یوسفی، مهسا ملک مرزبان، عبدالمجید نجفی، علی ناصری، فرد گیبسون، خوان ویلورو و نوشیو موری 10 نویسنده‌‌ای هستند که آثار‌شان در این مجموعه منتشر و در دسترس خوانندگان قرار دارد.

بیشتر بخوانید

«حلقه داستان کوتاه» با هدف احیای نوع ادبی داستان کوتاه برای نوجوانان و تشویق نویسندگان به خلق داستان‌های کوتاه در نیمه نخست سال 96 در انتشارات مدرسه شکل گرفته است. در این حلقه بیش از صد نویسنده کودک و نوجوان عضو هستند که دو نوبت در هر ماه در سالن اجتماعات انتشارات مدرسه دور هم جمع می‌شوند و داستان کوتاهی را که نوشته‌اند در نظر دیگران قرار می‌دهند. در نتیجه این جلسات داستان‌ها کارشناسی می‌شوند و در قالب مجموعه «حلقه داستان 1.2.3و...» چاپ می‌شود. پیشتر جلد یک و دو  از این مجموعه به نام‌های «برنده یا بازنده» و «تابع بی‌نهایت» چاپ شده است.

«سرقت مُصلِحانه» در 88 صفحه و به قیمت 17000 تومان در فروشگاه‌های انتشارات مدرسه در دسترس مخاطبان قرار دارد.

ارسال نظرات
پر بیننده ها