خبرهای داغ:
فرمانده قرارگاه عملیاتی تیپ شهید نصر ارتش جمهوری اسلامی ایران:
فرمانده قرارگاه عملیاتی تیپ شهید نصر ارتش جمهوری اسلامی ایران دلایل اقتدار نیروهای مسلح جمهوری اسلامی ایران را ولایت مداری، قطع مطلق وابستگی به بیگانگان وهدایت پیامبر گونه رهبری و همراهی مردم دانست و گفت: ما نیروهای مسلح آمادگی داریم که هرکجا که فرمانده معظم کل قوا فرمان دهند هر تهدیدی را در نطفه خاموش کنیم.
کد خبر: ۹۱۲۶۴۰۹
|
۲۳ فروردين ۱۳۹۸ - ۱۵:۲۸

به گزارش خبرگزاری بسیج از خراسان جنوبی، امیر سرتیپ ۲جعفری، فرمانده قرارگاه عملیاتی تیپ شهید نصر ارتش جمهوری اسلامی ایران در همایش اعلام همبستگی با سپاه، که همزمان با نماز ظهر امروز در محل ناحیه مقاومت بسیج سپاه زیرکوه برگزار شد، ضمن تبریک اعیاد شعبانیه و میلاد امام حسین علیه السلام و روز پاسدار گفت: روز پاسدار، روز تحقق پاسداری از اسلام و ارزشهای اسلامی و پاسداری از مکتب الهی و روز تولد بزرگ پاسداری است که با خون خود و فرزندان خود مکتب الهی اسلام را زنده کرد.

وی ادامه داد: به گفته ی امام (ره) روز پاسدار، روز ولادت با سعادت بزرگ پاسدار قرآن کریم و اسلام عزیز است که هرچه داشت در راه هدفش اهداء کرد.

امیر جعفری در ادامه با بیان اینکه پاسداران کسانی هستند که برای دفاع از انقلاب و ارزشهای آن در مقابل دشمنان سینه سپرمی کنند، گفت: پاسداران کسانی هستند که در زمان وقوع حوادث همواره لبیک گوی فرمان الهی حی علی خیر العمل هستند.

این فرمانده دوران دفاع مقدس در ادامه افزود: اخیراً رئيس جمهور دیوانه آمریکا در حرکتی نابخردانه و احمقانه سپاه  پاسداران را با لفظ بسیار زشت که در شأن خودشان است تروریست نامیده است، این فرد ناقص العقل و همه ی ایادی اش بدانند که نیروهای مسلح جمهوری اسلامی ایران همه با هم در اتحاد و همدلی کامل و تحت فرمان فرمانده معظم کل قوا هستند، لذا بدانند ما ارتشیان با برادرانمان در سپاه و بسیج و نیروی انتظامی همانند گذشته دست در دست هم در مقابل نقشه های شوم استکبار جهانی ایستاده ایم.

وی خاطرنشان کرد: ما تضعیف سپاه را تضعیف نظام مقدس جمهوری اسلامی ایران و انقلاب می دانیم و اعلام آمادگی می کنیم هرجا که برادرانمان در سپاه ابلاغ کنند با لباس پاسداری و در یک صف با عزیزانمان در سپاه حضور داشته باشیم.

امیر جعفری در ادامه بیان کرد: به واسطه اقتدار نیروهای مسلح کشور ما در منطقه ی بی ثبات کره خاکی الحمدلله از بالاترین ثبات و امنیت برخورداریم.

وی دلایل اقتدار نیروهای مسلح جمهوری اسلامی ایران را ولایت مداری، قطع مطلق وابستگی به بیگانگان وهدایت پیامبر گونه رهبری و همراهی مردم دانست و گفت: ما نیروهای مسلح آمادگی داریم که هرکجا که فرمانده معظم کل قوا فرمان دهند هر تهدیدی را در نطفه خاموش کنیم.

 

حجت الاسلام والمسلمین مرتضایی نیا، امام جمعه شهرستان زیرکوه در همایش اعلام همبستگی با سپاه گفت: سپاه مولود انقلاب و نظام مقدس جمهوری اسلامی ایران است و از بطن انقلاب و مردم ولایت مدار ایران جوشیده است.

وی ادامه داد: ما در پاسخ به حرافی های  رئیس جمهور دیوانه ی آمریکا در تروریست نامیدن سپاه می گوییم پاسداران ما در ایران اسلامی تنها نیستند و از بطن جامعه ی ما هستند، ما هشتاد میلیون پاسدار داریم، پس غلط اضافی علیه فرزندان شریف و غیور ملت ایران اسلامی نکنند.

 

انتهای پیام/

ارسال نظرات
پر بیننده ها