در پی حمایت از سپاه پاسداران انقلاب اسلامی و محکوم کردن اقدام خصمانه رئیس جمهور آمریکا، مردم استان اردبیل همگام با ملت ایران یک صدا بانگ " من هم سپاهی ام "را سردادند
کد خبر: ۹۱۲۶۴۲۴
|
۲۳ فروردين ۱۳۹۸ - ۱۶:۲۰
مردم استان اردبیل همگام با ملت ایران یک صدا بانگ
 
به گزارش خبرگزاری بسیج از اردبیل، مراسم راهپیمایی پس از اقامه نماز جمعه همزمان با سراسر کشور، در شهر‌های مختلف استان اردبیل نیز در حمایت از سپاه پاسداران انقلاب اسلامی و در واکنش به اقدام اخیر آمریکا مبنی بر قرار دادن نام سپاه پاسداران در فهرست گروه‌های تروریستی، برگزار شد.

بی شک خدمات شایسته و فعالیت‌های سرافزازانه سپاهیان جان بر کف در طول ۴۰ سال گذشته بر کسی پوشیده نیست و همه ملت عزیز ایران همیشه قدر جان فشانی‌های سپاهیان عزیز را می‌دانند و اینگونه اقدامات مکرر رژیم مستکبر آمریکا و صهیونیسم بین الملل، ذره‌ای از وفاداری سبزپوشان و وحدت و یکدلی مردم را کم نخواهد کرد.

اهالی قدرشناس اردبیل در این خروش، خشم و نفرت خود را از اقدام ننگین آمریکا فریاد کرده و وحدت و همدلی خود را با سپاه به نمایش گذاشتند. در پایان راهپیمایی امروز قطعنامه‌ای در ۵ بند در حمایت از سپاهیان و محکومیت اقدام امریکا قرائت و با تکبیر راهپیمایان تائید شد.

تاکید بر مردمی بودن سپاه و حمایت ۸۰ میلیونی از این نهاد، اشاره به کارنامه سیاه و جنایت‌های ضد بشری آمریکا درقتل عام مردم مظلوم در کشور‌های مختلف، تاکید بر تقویت توانمندی نظامی برای مقابله با جاه طلبی‌های آمریکا و رژیم صهیونیستی، تدام حمایت همه جانه از کشور‌ها و ملت‌های تحت ستم قدرت‌های استکباری و تاکید بر محور قرار دادن بیانیه مهم رهبر انقلاب در گام دوم انقلاب از سوی مسئولان، مردم و تمامی متفکران و اندیشمندان از محور‌های مهم قطعنامه راهپیمایی امروز بود.
ارسال نظرات