خبرهای داغ:
امام جمعه شاهرود با بیان اینکه تروریست خواندن سپاه اشتباه بزرگ و حماقت استکبار جهانی است گفت: وظیفه اصلی مسئولان و به‌ویژه سران سه قوه در توطئه‌هایی ازاین‌دست ایجاد وحدت و یکپارچگی در کشور و مقابله جدی با آن‌ها است.
کد خبر: ۹۱۲۶۴۴۱
|
۲۳ فروردين ۱۳۹۸ - ۱۶:۵۰
به گزارش خبرنگار خبرگزاری بسیج از شاهرود، حجت‌الاسلام والمسلمین عباس امینی در خطبه‌های نماز جمعه این هفته شاهرود در مصلای مدرسه قلعه این شهر ضمن بیان اینکه امروز مهم‌ترین مسئله کشور حمایت همه‌جانبه آحاد مختلف مردم از سپاه پاسداران انقلاب اسلامی است، اظهار کرد: این به معنای آن نیست که به حرف دشمن اعتنا کردیم این تظاهر در لباس پوشیدن یک‌شکل سپاه دارای پیام بین‌المللی است که مردم و مسئولان نسبت به نیرو‌های ارزشی که خدمت آن‌ها عیناً دیده‌شده حساس هستند و واکنش نشان می‌دهند.
وی ضمن بیان اینکه تا امروز ملت ما با همه گرایش و سلیقه‌ها متحد پشت سر نیرو‌های مسلح و مخصوصاً سپاه بوده و هستند، اضافه کرد: چرایی اینکه دشمن اصل حاکمیت، ارتش و سپاه را این‌قدر مورد هجمه قرار می‌دهد ایستادن نیرو‌های ارزشی و جریان اسلام ناب محمدی مقابل آن‌ها است.
امام‌جمعه شاهرود بابیان اینکه در چهار دهه از عمر انقلاب، همه جهان فهمیدند هر واژه‌ای که به ایران و کشور‌های دیگر نسبت می‌دهند خودشان اول مستحقش هستند، گفت: اولین یاغی بین‌المللی خود آمریکا است، طی هشتاد سال اخیر بار‌ها اثبات کردند که دولت‌های تروریستی خودشان هستند.
امینی بابیان اینکه سه کشور انگلیس، آمریکا و اسرائیل تروریست هستند، تصریح کرد: کسانی که داعش را خلق و از آن‌ها پشتیبانی کرده و پناه دادند امروز ما را تروریست می‌خوانند لذا این و ده‌ها واژه دیگر که به جریان مقاومت نسبت می‌دهند تنها لایق خودشان است.
وی اضافه کرد: یکی از بازو‌های توانمند نظام مقدس جمهوری اسلامی در جنگ سخت و نرم، فعالیت‌های فرهنگی و عرصه سازندگی سپاه پاسداران است و در شرایطی به داد مردم رسید که مردم منطقه زیر فشار داعش بودند و توانست توطئه‌های دشمنان را نقش بر آب کند.
امام جمعه شاهرود بابیان اینکه نتانیاهو با رأی ضعیف دوباره بر سرکار آمد، اظهار کرد: سران آمریکا و اسرائیل می‌خواستند با تروریست خواند سپاه اختلاف بین مردم بیندازند که شرایط بد معیشت اقتصادی به دلیل وجود سپاه در منطقه است که تیرشان به سنگ خورد و این حربه با وحدت و یکپارچگی مردم همراه شد.
امینی در ادامه تصریح کرد: طی چند هفته اخیر سیلاب بخشی از کشور را فراگرفت و دیدیم که نیرو‌های مسلح با تلاش وافر در کنار مردم بودند و تروریست خواندن سپاه اشتباه بزرگی و حماقت از سوی استکبار جهانی است.
وی بابیان اینکه همه اقشار مختلف جامعه در هر شغلی اعلام کردند ما سپاهی هستیم، اضافه کرد: امروز وظیفه اصلی مسئولان و به‌ویژه سران سه قوه در توطئه‌هایی ازاین‌دست ایجاد وحدت و یکپارچگی در کشور و مقابله جدی با آن‌ها است.
امام‌جمعه شاهرود به تحولات منطقه‌ای نیز اشاره کرد و گفت: اتفاقات اخیر در کشور‌های عربی همچون لیبی، تونس و مصر نشان‌دهنده نقشه‌های شوم آمریکا در منطقه است، زیرا آن‌ها مدام در حال شیطنت سیار کشور‌ها هستند و دست سازمان‌های جاسوسی پشت آن‌ها قرار دارد که امیدواریم موفق نشوند.
امینی ضمن اشاره به‌روز ولادت حضرت علی‌اکبر (ع) و هفته جوان نیز تصریح کرد: آینده کشور به‌وسیله جوانان بسته می‌شود و در گام دوم بیانات رهبر به نقش آن‌ها اشاره شدن است و امروز در شرایطی می‌توان کشور را به آن‌ها سپرد که با بهره‌گیری از بهترین الگو یعنی حضرت علی‌اکبر (ع) اهل تقوا، اخلاق، وظیفه‌شناسی، نظم و انضباط، شجاعت و اعتمادبه‌نفس، عمل جهادی، وقت‌شناسی، صبر و استقامت، امید به آینده، ساده زیستی و اخلاص باشند.
وی افزود: با توجه به اینکه هم‌وطنان ما در اقصی نقاط کشور ازجمله لرستان، اهواز و گلستان با مشکلات ناشی از سیلاب مواجه هستند این مهم می‌طلبد تا مردم در کمک به این استان‌ها شتاب کرده و نیرو‌های امدادی را یاری کنند.
ارسال نظرات
پر بیننده ها