سپاه قدس گیلان با صدور پیامی، ضمن تقدیر از حضور دشمن شکن مردم در راهپیمایی و نماز جمعه روز ۲۳ فروردین، بر لزوم حرکت در مسیر تحقق اهداف نظام مقدس جمهوری اسلامی و خدمت به مردم تاکید کرد.
کد خبر: ۹۱۲۶۴۹۰
|
۲۳ فروردين ۱۳۹۸ - ۱۷:۴۲

به گزارش خبرگزاری بسیج از رشت، سپاه قدس گیلان با صدور پیامی، ضمن تقدیر از حضور دشمن شکن مردم در راهپیمایی و نماز جمعه روز ۲۳ فروردین، بر لزوم حرکت در مسیر تحقق اهداف نظام مقدس جمهوری اسلامی و خدمت به مردم تاکید کرد.

بسم الله الرحمن الرحیم
يا أَيُّهَا الَّذينَ آمَنُوا إِنْ تَنْصُرُوا اللَّهَ يَنْصُرْکُمْ وَ يُثَبِّتْ أَقْدامَکُمْ

سپاه پاسداران انقلاب اسلامی از بدو تولد نهادی مردمی بوده و همواره تلاش کرده است تا با تبعیت از فرامین امامین انقلاب در مسیر تحقق اهداف نظام مقدس جمهوری اسلامی و خدمت به مردم گام بردارد.

اقدام خصمانه رئیس جمهور آمریکا در راستای قراردادن نام سپاه پاسداران انقلاب اسلامی در فهرست گروه‌های تروریستی یک بار دیگر ثابت کرد که دولت آمریکا نه تنها از نظام جمهوری اسلامی بلکه از ملت قهرمان و دلاور ایران نیز عقده داشته و امروز نیز همانند گذشته به دنبال کینه‌‌توزی و عقده‌گشایی است.

ملت سرافراز و ولایت‌مدار ایران اسلامی با حضور در راهپیمایی امروز، که به منظور حمایت از سپاه‌ پاسداران انقلاب اسلامی برگزار گردید بار دیگر به صورت مستکبران عالم سیلی زده و نشان دادند که این اقدام ابلهانه دولت آمریکا سبب افزایش محبوبیت سپاه در اذهان مردم ایران شده است.

سپاه قدس گیلان از مردم قهرمان دیارمیرزا کوچک جنگلی ، هشت هزار شهید سرافراز دفاع مقدس و بیست و سه شهید مدافع حرم و از همه آحاد اعم از ائمه جمعه و جماعات ، مدیران و مسئولان ، روحانیت، دانشگاهیان، بسیجیان، اندیشمندان، فرهیختگان و اقشار مختلف به جهت حمایت همه جانبه از سپاه پاسداران و حضور دشمن شکن در راهپیمایی روز جمعه تقدیر کرده و اعلام می‌ دارد که پاسداران انقلاب اسلامی تا آخرین قطره خون در مسیر تحقق اهداف انقلاب و خدمت به مردم گام خواهند برداشت.

والسلام علی عبادالله الصالحین

روابط عمومی و تبلیغات سپاه قدس گیلان

 

 

ارسال نظرات