همرزم شهید رحیم آنجفی در گفتگو با بسیج تاکید کرد
همرزم شهید رحیم آنجفی سپاه را مانعی برای اهداف نظام سلطه برشمرد و گفت: دشمنان مقاومت سپاه را مانع اصلی تجزیه کشورهای اسلامی می دانند و امروز سپاه پاسداران در منطقه و خلیج فارس نمی گذارد که دشمنان به اهداف پلیدشان دسترسی پیدا کنند.
کد خبر: ۹۱۲۶۴۹۹
|
۲۵ فروردين ۱۳۹۸ - ۰۹:۴۷

سردار سرتیپ دوم پاسدار نورخدا قاسمی در گفتگو با خبرگزاری بسیج استان مرکزی؛ با اشاره به تروریست خواندن سپاه پاسداران انقلاب اسلامی از سوی رئیس جمهور آمریکا گفت: این اقدام جاهلانه حاوی پیام‌هایی است که مهم‌ترین آن، نقش مهم استکبار جهانی در حفظ موجودی زالو صفت به نام رژیم صهیونیستی است.

وی اقدام آمریکائی‌ها را مضحک و نابخردانه دانست و افزود: آمریکائی ها برای حفظ رژیم کودک‌کش اسرائیل حقوق بشر و بشریت را نابود می کنند و این نشان می دهد که آنها به هیچ قانونی پایبند نیستند.

سردار قاسمی هدف اسرائیل را غارتگری منابع کشورهای اسلامی و ملت های اطراف خواند و بیان کرد: بی شک وقتی آمریکا برای حفظ منافع رژیم غاصب صهیونیستی، سپاه پاسداران را به عنوان تروریست معرفی می کند، منفعتی به دست خواهند آورد و این اوج خیانت آمریکا و حامیان آن در منطقه و جهان است.

وی سپاه را مانعی برای اهداف نظام سلطه برشمرد و گفت: دشمنان مقاومت سپاه را مانع اصلی تجزیه کشورهای اسلامی می دانند و امروز سپاه پاسداران در منطقه و خلیج فارس نمی گذارد که دشمنان به اهداف پلیدشان دسترسی پیدا کنند.

سردار قاسمی با تشریح اهداف ایجاد داعش و تکفیری ها در منطقه توسط آمریکائی ها گفت: دشمنان اسلام با به وجود آوردن داعش و تقویت این گروهک تکفیری تروریستی تجزیه سوریه ، عراق و یمن را در دستور کار خود داشتند و با این کار می خواستند خاورمیانه جدید را  تشکیل دهند که سپاه مانع اصلی اقدام آنها شد.

وی با اشاره به عملکرد درخشان سپاه در کشور و منطقه تأکید کرد: آمریکایی ها به شدت از دست سپاه عصبانی هستند چراکه عامل شکست های پی در پی‌ خود را ناشی از اقدامات انقلاب اسلامی،جمهوری اسلامی و سپاه پاسداران انقلاب اسلامی می دانند.

سردار قاسمی خاطرنشان کرد: بی شک با این اقدامات نه تنها از محبوبیت و عزت سپاه کم نمی شود بلکه عزت، محبوبیت و وجهه سپاه در نزد افکار عمومی بیشتر خواهد شد.

انتهای پیام/

ارسال نظرات