مردم ولایتمدار و مومن یزد، پس از اقامه نماز جمعه و در حمایت از سپاه پاسداران انقلاب اسلامی ایران راهپیمایی کردند.
کد خبر: ۹۱۲۶۵۲۲
|
۲۳ فروردين ۱۳۹۸ - ۱۹:۰۷

به گزارش خبرنگار خبرگزاری بسیج از یزد، پس از اقدام خصمانه آمریکا علیه سپاه پاسداران انقلاب اسلامی، مردم ایران از گوشه و کنار کشور به حمایت از این نهاد انقلابی و خدمت گذار و حافظ امنیت کشور پرداختند.
در استان یزد هم مردم در برنامه‌های مختلف، در مساجد و به ویژه در شبکه‌های اجتماعی، بار‌ها و بار‌ها حمایت خود را از سپاه پاسداران اعلام و تاکید کردند که هیچ زمانی دشمنان نمی‌توانند بین مردم و سپاه کوچکترین فاصله‌ای ایجاد کنند.
مردم دارالعباده یزد در این راهپیمایی با مشت‌های گره کرده شعار مرگ بر آمریکا، مرگ بر اسرائیل، مرگ بر انگلیس، مرگ بر منافقین و مرگ بر آل‌سعود سر دادند.
مردم همچنین با سر دادن شعار‌های «آمریکا در چه فکریه، ایران پر از بسیجیه» و «ما همه پاسداریم» حمایت خود را از سپاه پاسداران انقلاب اسلامی اعلام کردند.
در پایان این راهپیمایی، قطعنامه‌ای در پنج بند قرائت و در آن به نقش سپاه پاسداران و اقتدار و عزت آن در ایران اسلامی و منطقه اشاره شد و از خدمات مختلفی که این نهادی انقلابی و مردمی در پاسداری از نظام و کشور داشته تقدیر و بر لزوم حراست و حمایت از آن تأکید شد.
در این قطعنامه، به توطئه‌های استکبار جهانی و رئیس‌جمهوری آمریکا و اهداف شیطانی آن‌ها در ۴۰ سال گذشته علیه انقلاب اسلامی، مردم کشور و مسلمانان و آزادی خواهان جهان نیز اشاره و بر ضرورت هوشیاری همگان در برابر توطئه‌های آن‌ها تأکید شد.
گفتنی است این راهپیمایی در تمام مناطق و شهرستان‌های استان یزد با حضور اقشار مختلف مردمی و مسئولین برگزار شد.
انتهای پیام/
ارسال نظرات