تعدادی از مادران جوان به‌همراه کودکان خود به یکی از مهدکودک‌های بهزیستی رفته‌اند که به پایگاه نگهداری این مادران و کودکان تبدیل شده است. در این مرکز غذای گرم به مادران و کودکان ارائه می‌شود.
کد خبر: ۹۱۲۶۵۵۰
|
۲۴ فروردين ۱۳۹۸ - ۰۷:۰۰

به گزارش خبرگزاری بسیج، شهر پلدختر که عمده آسیب‌های ناشی از سیل اخیر متوجه آن است، در این روزها شاهد تعداد انبوهی از نیروهای امدادی و جهادی داوطلب برای کاهش آلام و دردهای سیل‌زدگان این استان است.

پیرمرد 65ساله پلدختری که عزادار همسرش هم است می‌گوید: 65 سال سن دارم و در این سیل هرچه داشتم از دست دادم و الآن فقط من مانده‌ام و این پیراهن و شلوار؛ تمام خانه‌ام در گل‌ولای فرو رفته بود که نیروهای بسیجی که هرکدام از شهری آمده‌اند، این گل‌ولای را از خانه خارج کردند.

در بخش دیگری از شهر پلدختر، تعدادی از مادران جوان به‌همراه کودکان خود به یکی از مهدکودک‌های بهزیستی رفته‌اند که به پایگاه نگهداری این مادران و کودکان تبدیل شده است. در این مرکز، غذای گرم به مادران و کودکان ارائه می‌شود و پس از دریافت لیست نیازمندی‌ها، بهزیستی اقدام به تهیه اقلام می‌کند.

گوشه گوشه شهر پلدختر مملو از نیروهای جهادی و امدادی و مردمی است که هرکدام از یک گوشه ایران برای کمک به مردم سیل‌زده خود را رسانده‌اند.

 

تقدیر جوانان پلدختر از هم‌دردی مردم ایران

ارسال نظرات