بیانیه:

ایستادگی، استقرار و ثبات قدم در راه نورانی اهداف و آرمان ها از مهم ترین نقاط قوت سپاه است

سپاه پاسداران تا آخرین نفس پای عهد خود در حفاظت و صیانت از انقلاب اسلامی ایستاده است.
کد خبر: ۹۱۲۶۵۷۲
|
۲۳ فروردين ۱۳۹۸ - ۲۱:۳۵
به گزارش خبرنگار بسیج از زاهدان، سپاه سلمان استان سیستان و بلوچستان در ادامه این تجمع در بیانیه ایی از حضور ملت غیور این استان در حمایت از سپاه پاسداران انقلاب اسلامی قدردانی کرد.

در این بیانیه امده است:

ایستادگی، استقرار و ثبات قدم در راه نورانی اهداف و آرمان‌ها از مهم‌ترین نقاط قوت سپاه است. امام خامنه‌ای (مدظله العالی)

سلام و درود خداوند متعال بر مردم غیور، دلاور و مرزنشین سیستان و بلوچستان که با بصیرت و موقعیت‌شناسی حماسه دیگری را در چهلمین سالگرد پیروزی شکوهمند انقلاب اسلامی خلق کردند.

درود خدا بر شما مردم استوار شیعه و سنی که با شعار‌های دشمن‌شکن، چشم امید دشمنان و بدخواهان انقلاب اسلامی را کور کردید و به دشمنان قسم خورده این نظام مقدس به خصوص شیطان بزرگ آمریکا نشان دادید که سپاه پاسداران انقلاب اسلامی همچون اصل ولایت فقیه و نظام جمهوری اسلامی در دل‌های مردم ایران جای دارد.

شما چه زیبا ثابت کردید که مردم این مرز و بوم همواره به انقلاب اسلامی و آرمان‌های بلند آن پایبند هستند و همواره با عزمی راسخ و شعار‌های کوبنده معادلات دشمنان را بر هم می‌زنند و همچنان روحیه انقلابی‌گری در میان مردم شریف سیستان و بلوچستان موج می‌زند.

اینجانبان سردار سرتیپ پاسدار محمد مارانی، فرمانده قرارگاه منطقه‌ای قدس جنوب شرق کشور و سردار سرتیپ دوم پاسدار امان اله گشتاسبی، فرمانده سپاه سلمان استان سیستان و بلوچستان به نمایندگی از مجموعه سپاه پاسداران انقلاب اسلامی در استان سیستان و بلوچستان ضمن تقدیر و تشکر از حضور شما ملت غیور این استان اعلام می‌داریم که سپاه پاسداران تا آخرین نفس پای عهد خود در حفاظت و صیانت از انقلاب اسلامی ایستاده است.
ارسال نظرات