خبرهای داغ:
مسؤول دفتر نمایندگی ولی فقیه در سپاه استان قم از سفر قریب الوقوع آیت الله نوری همدانی از مراجع تقلید به مناطق سیل زده استان لرستان خبر داد.
کد خبر: ۹۱۲۶۵۸۰
|
۲۳ فروردين ۱۳۹۸ - ۱۴:۱۴

به گزارش خبرگزاری بسیج از قم، حجت الاسلام والمسلمین سیدحسن اکبری در مجمع عمومی نمایندگان طلاب اظهار کرد: پس از اینکه استان قم به عنوان معین استان لرستان اعلام شد، ستاد کمک‌های مردمی، هلال احمر، کمیته امداد، سپاه، ستاد بحران، نیروی انتظامی و ... در استان قم در کنار هم قرار گرفته تا بتوانند به مردم استان لرستان کمک کنند.

وی بیان کرد: ما در منطقه چگینی استان لرستان قریب به ۲۰۰ روستا مأموریت پیدا کرده و مشغول به فعالیت هستیم. عمده گروه‌های جهادی استان قم، بسیج طلاب هستند که در منطقه سیل زده حضور داشته و با طلاب و فضلا پیمان بسته‌ایم که تا آخر بمانیم و خدمت کنیم.

مسؤول دفتر نمایندگی ولی فقیه در سپاه استان قم اضافه کرد: خدمت مراجع عظام تقلید رسیده و آیت الله صافی گلپایگانی در آن دیدار ۸ بار اعلام کرد که‌ای کاش می‌توانستند در کنار مردم قرار گرفته و کمک کنند.

وی افزود: همچنین آیات مکارم شیرازی، نوری همدانی، سبحانی و علوی گرگانی نیز نصایح بسیار مناسبی داشته و کمک‌های مالی خوبی داشته اند و قرار است به زودی آیت الله نوری همدانی در منطقه لرستان حضور یابد.
ارسال نظرات
پر بیننده ها