امام جمعه سرخه با اشاره بر اینکه شایعه در جامعه بسیار است گفت: هیچ اداره‌ای از این شهرستان به شهرستان دیگری منتقل نمی‌شود و من این خبر را تکذیب می‌کنم
کد خبر: ۹۱۲۶۵۹۸
|
۲۳ فروردين ۱۳۹۸ - ۲۲:۵۶
به گزارش خبرگزاری بسیج از سرخه، حجت‌الاسلام والمسلمین فاطمی بصیر در خطبه‌های نمازجمعه اظهار کرد: بعضی از اخبار‌هایی که در فضای مجازی پخش می‌شود روح و روان مردم را به هم می‌ریزد.
وی ادامه داد: درفضای مجازی سخن از انتقال یکی ازادارات به شهرستان‌های مجاور است که ما این را در حد شایعه می‌دانیم که ظاهرا تکذیب هم شده است
امام جمعه سرخه تصریح کرد: از همین جا به مسئولین مربوطه عرض میکنم شهرستان سرخه یک شهرستان مستقل می‌باشد شما قطعا این کار را نخواهید کرد که یک اداره از ادارات ما را به فلان شهرستان منتقل کنید.
امام جمعه سرخه بیان کرد: شهرستان سرخه به لحاظ رتبه چیزی کمتر از شهرستان‌های مجاور ندارد و فلان شهرستان مزیت‌ها و امتیازی بر شهرستان سرخه ندارد که اداره مورد نیاز در تشکیلات اداری ما به آن شهرستان منتقل شود. بنده محکم می‌ایستم واجازه نخواهم داد چنین اتفاقی بیفتد البته که توقع مردم سرخه خیلی زیادتر از اینهاست که توقع بجا‌ای است چرا که مردم سرخه نجیب هستند و مسئولین هم نجیب‌تر از مردم.
حجت الاسلام فاطمی بصیر در آخر افزود: ما فعلآ در مورد شهرستان شدن سرخه خیلی طلب داریم در مورد استقرار ادارات و نهاد‌های مهم شهرستان سرخه این ما هستیم که مطالبه می‌کنیم این ما هستیم که معترض هستیم که چرا کار‌ها با کسالت پیش می‌رود.
وی ادامه داد: این مسئله منتفی است وهیچ جای نگرانی نیست. از همین تریبون اعلام کردم فرماندار هم حضور دارند نماینده مجلس همان گونه که نماینده فلان شهرستان است نماینده شهرستان سرخه هم هست.
ارسال نظرات
پر بیننده ها