خطیب جمعه کوهبنان

مردم باید قدردان نیروهای انقلابی خصوصا سپاه پاسداران باشند

خطیب جمعه کوهبنان تصریح نمود: دشمن حرکتی نامناسب انجام داد البته نقشه های آنان نقش بر آب خواهد شد در حالی که ترامپ خود نماد تروریستی واقعی است که سپاه پاسداران را نیروی ترویستی اعلام کرد .
کد خبر: ۹۱۲۶۶۰۷
|
۲۳ فروردين ۱۳۹۸ - ۲۳:۰۹

به گزارش خبرگزاری بسیج از کرمان؛ نماز جمعه این هفته شهر کوهبنان به امامت حجت الاسلام عباس جعفری و با حضور جمعی از مسئولین اجرایی و قضایی ، فرماندهان نظامی و انتظامی و مردم ولایت مدار و بسیجی کوهبنان در مسجد صاحب الزمان (عج) برگزار گردید.

امام جمعه کوهبنان پس از دعوت همگان به تقوای الهی گفت در آستانه روز ارتش قرار داریم ارتش بعد از انقلاب اعتباری مضاعف پیدا کرد در حالی که گروهی از فرماندهان ارتش  قبل از انقلاب جذب حضرت امام (ره) شدند نیرویی که قبل از انقلاب وابسته بود ولی بعد از انقلاب این نیرو در تمام صحنه ها در کنار سایر قوای مسلح حضوری فعال دارند .

وی ادامه داد کمک به هموطنان سیل زده  باید در راس برنامه ها قرار گیرد چون این مهم امتحانی برای ماست گرچه مردم کوهبنان مشکلاتی پس از زلزله دارند .

حجت الاسلام جعفری به روز جوان اشاره کرد و افزود جوانان امید آینده کشور هستند که در خدمت به انقلاب در سنگرهای مختلف فعالند در حالی که الگویی همچون حضرت علی اکبر(ع) دارند .

وی خاطر نشان کرد در آستانه نیمه شعبان هستیم تلاش کنیم بخشی از هزینه های جشن را به سیل زدگان اختصاص دهیم و در برگزاری جشن ها شئونات را رعایت کنیم .

خطیب جمعه کوهبنان تصریح نمود دشمن حرکتی نامناسب انجام داد البته نقشه های آنان نقش بر آب خواهد شد در حالی که ترامپ خود نماد تروریستی واقعی است که سپاه پاسداران را نیروی ترویستی اعلام کرد .

وی گفت این کار ترامپ باعث عزت و افتخار بیشتر سپاه شد نیرویی که همواره به خاطر ایمان پا به رکاب است لذا در پی عمل نابخردانه ترامپ بود که سپاه پاسداران محبوبیت جهانی کسب کرد نیرویی مردمی که همواره در راستای خدمت به مردم هستند.

امام جمعه کوهبنان تاکید کرد مردم فداکاری را از سپاه دیده اند و می بینند پس عمل ترامپ زمینه نابودی او را از قبل موعد رقم خواهد زد.

وی با استناد به کلام مقام معظم رهبری گفت سپاه پاسداران در خط مقدم مبارزه با استکبار،دفاع از ارزش ها و حرم اهلبیت و خدمت رسانی به مردم و حضور در عرصه های مختلف است و در حقیقت عامل اصلی شکست آمریکاست .

حجت الاسلام جعفری تصریح نمود سپاه پاسداران همواره در راستای انسجام ملی و تقویت نیروی مقاومت گام برداشته لذا مورد بغض و کینه دشمنان  واقع شده نیرویی که همواره در عرصه های مختلف به دشمنان ضربه زده و شعله کار تولید را در دوران تحریم فروزان نگه داشته که خودکفایی بنزین از جمله موارد است .

وی تاکید نمود سپاه در خاورمیانه و خلیج فارس عامل ناامنی برای دشمنان خصوصا آمریکایی ها شد و نیروهای متجاوز را به اسارت گرفت و قدرت پوشالی را در هم شکست و در سیل های اخیر هم سپاه کمک حال دولت و مردم شد.

خطیب جمعه کوهبنان گفت در حوزه هوا و فضا و تولید موشک دستاوردهای سپاه باعث حیرت دشمنان شد در عرصه داخلی فتنه ها و توطئه های دشمنان را در جای جای کشور سرکوب کرد لذا سپاه باید تقویت شود.

وی بیان داشت مردم باید قدردان نیروهای انقلابی خصوصا سپاه پاسداران باشند و با حضور چشمگیر خود در راهپیمایی حمایت از سپاه ذلت و خواری دشمنان را رقم بزنند.

لازم به ذکر است پس از نماز جمعه مسئولین و مردم ولایت مدار و بسیجی کوهبنان در کنار نیروهای نظامی ، انتظامی و ارتشی با فریاد مرگ بر آمریکا ، مرگ بر اسرائیل و... بار دیگر بر حمایت همه جانبه از نیروهای مخلص سپاه پاسداران و ذلت و خواری بیشتر دشمنان خصوصا آمریکای جهانخوار تاکید کردند.

ارسال نظرات
آخرین اخبار