نماینده ولی فقیه در استان سمنان:
نماینده ولی فقیه در استان سمنان با اشاره بر اینکه تیر ترامپ به هدف نخورد گفت: این حرکت ترامپ منجر به خیر شد و مسئولین کشور با پوشیدن لباس سپاه حمایت خود از سپاه پاسداران را مانند تیری در چشمان آمریکا فرو بردند
کد خبر: ۹۱۲۶۶۱۲
|
۲۳ فروردين ۱۳۹۸ - ۲۳:۲۲
به گزارش خبرگزاری بسیج از سمنان، آیت الله شاهچراغی، نماینده، ولی فقیه در استان سمنان در دیدار با جمعی از پاسداران سپاه ناحیه سمنان ضمن تبریک اعیاد این ماه اظهار کرد: ماه شعبان ماه شادی و خوشحالی است و باید قدر این ماه را بدانیم.
وی در ادامه با اشاره به دلیل نامیده شدن روز پاسدار همزمان با سالروز ولادت امام حسین علیه السلام گفت: اساس کار سپاه پاسداراگ از همان روز‌های آغازین تقوا بوده است؛ بنابراین سپاه پاسداران نماد بارز یک نیروی مسلح مقتدر و زیبا است. باید این سخن حضرت زینب سلام الله علی‌ها را تکرار کنیم که ما چیزی جز زیبایی از سپاه و پاسداران ندیدیم.
وی افزود: سپاه پاسداران در همه عرصه‌ها و زمینه‌ها اخلاص و عزم جهادی دارد و از این پس نیز این زیبایی را حفظ میکند.
امام جمعه سمنان در ادامه خاطرنشان کرد: امیرمومنان چند ویژگی برای نیرو‌های مسلح ذکر کرده اند که در سپاه نمود بیشتری دارد؛ و آن یکی از آن ویژگی‌ها داشتن دژ محکمی است که امروز نمود این موضوع را در سپاه می‌بینیم و دشمنان نیز از همین ناراحتند که نمی‌توانند در برابر این دژ کاری انجام دهند.
وی ادامه داد: زینت و زیور فرماندهی دیگر ویژگی است که امام علی علیه السلام فرمودند: و سپاه امروز زیور و انگشتر زیبایی است که در دستان، ولی امر مسلمین فرماندهی کل قوا حضرت امام خامنه‌ای قرار دارد و دیگر ویژگی سپاه حافظ امنیت بودن است.
حجت الاسلام شاهچراغی بیان کرد: امروز امنیتی که در کشور شاهد هستیم را مدیون جان فشانی‌های پاسداران انقلاب اسلامی هستیم چنانچه امام فرمودند: اگر سپاه نبود کشور هم نبود.
حجت الاسلام شاهچراغی در ادامه گفت: سپاه در همه زمینه‌ها جلودار و پیشرو بوده است و با همین اخلاص و خدمت رسانی به مردم می‌تواند این اخلاص و زیبایی و تقوای خود را حفظ کند.
وی با اشاره به اقدام زشت امریکا گفت: ترامپ با مکر و حیله می‌خواست شری برساند، ولی تبدیل به خیر شد و تیر او به هدف نخورد؛ چراکه دیدیم همه نمایندگان مجلس شورای اسلامی ما لباس سبز پاسداری پوشیدند و همه مردم کشور در حمایت از پاسداران شعار ((ما هم یک پاسداریم)) سر دادند. این‌ها همه پاسخی است به خدمات پاسداران و سپاه پاسداران انقلاب اسلامی، چون واقعا خادم مردم اند و باید این حس و زینت حفظ شود. توقعی که از سپاه می‌رود نیز همین است که در همه کار‌های نیک و خوب جلودار باشد.
وی ادامه داد: پاسداران، سربازی در رکاب آقا امام زمان (عج) هستند. در همینجا ما نیز عمل زشت دولتمردان امریکا را محکوم می‌کنیم.
در ادامه‌ی این نشست صمیمی حجت الاسلام والمسلمین سید ابوالفضل راسخی، مسئول نمایندگی، ولی فقیه در سپاه ناحیه سمنان نیز ضمن عرض تبریک اعیاد شعبانیه گفت: سپاه پاسداران انقلاب اسلامی از ابتدای تشکیل خود را در همه زمینه‌ها پیشرو می‌دانسته است و در جنگ تحمیلی، در جنگ با داعش و تروریست‌ها خوش درخشید و اگر رشادت‌های پاسداران نبود اکنون شاهد حضور داعشیان در قلب کشور بودیم.
وی افزود: سپاه همیشه گوش و چشم بر لبان مبارک رهبر معظم انقلاب دوخته است و با توجه به قضایای سیل اخیر و دستور رهبر معظم انقلاب از همان ابتدا در کنار مردم بود و تا آخرین لحظه خود را موظف می‌داند تا در کنار مردم سیل زده باشد و به آن‌ها کمک کند و هم اکنون نیز جمعی از پاسداران و بسیجیان شهرستان سمنان به همراه فرمانده سپاه ناحیه سمنان در پلدختر لرستان در حال خدمت رسانی به مردم این شهر هستند. نظر سنجی‌ها نیز نشان می‌دهد که مردم از خدمات سپاه در قضایای سیل راضی و خشنود هستند و ما پاسداران و بسیجیان عهد میبندیم که در همه دشواری‌ها و سختی‌ها در همه زمینه‌ها در کنار مردم شریف و ولایت مدار ایران اسلامی هستیم و خواهیم بود.
ارسال نظرات
پر بیننده ها