معاون استاندار تهران با پوچ بودن ادعاهای حقوق بشری آمریکا گفت:

آمریکا در شرایط بحرانی مانع رسیدن کمک های بشر دوستانه به مردم سیل زده شد

معاون استاندار تهران و فرماندار ویژه شهرستان ری گفت: تروریست خواندن سپاه توسط آمریکا را یک اقدام ضد بشری و انسانی دانست.
کد خبر: ۹۱۲۶۶۲۵
|
۲۳ فروردين ۱۳۹۸ - ۲۳:۴۵

به گزارش خبرگزاری بسیج تهران  به نقل از روابط عمومی فرمانداری ویژه شهرستان ری هدایت الله جمالی پور، در دیدار با فرمانده سپاه ناحیه عبدالعطیم الحسنی (ع) با تبریک ولادت حضرت امام حسین(ع) و روز پاسدار اظهار داشت: ما بیش از ۴۰ سال است که با آمریکا دشمنی داریم و این دشمنی و منازعات سیاسی هیچگاه مانع اقدامات بشر دوستانه در حوادث طبیعی نبوده است، اما در سیل اخیر همه حساب های مالی کمک به مردم سیل زده ایران را بستند.

وی ادامه داد: آمریکا در زلزله بم کمک های بشردوستانه به ایران داشت و امروز رئیس جمهور آمریکا که خود را مدعی حقوق بشر میداند و بارها اعلام می کند با مردم ایران کاری ندارم، در مقابل انسان های بی گناهی که در سخت ترین شرایط در مقابل بحران طبیعی قرار گرفته اند مانع رسیدن کمک ها می شود و بار دیگر پوچ بودن تمام ادعاهای خود را اثبات کرد.

فرماندار شهرستان ری افزود: همه در این موضوع احساس تکلیف کردند ولی آمریکا مانع کمک کشورهای زیادی شد و با این سردمداران آمریکایی نمی­توان به حقوق بشر در جامعه جهانی پرداخت و همه کشورها هم به این نتیجه رسیده­اند که یک نفر نمی­تواند برای کل دنیا حرف بزند و تصمیمات غلط و ضد بشری بگیرد.

جمالی پور تروریست خواندن سپاه توسط آمریکا را یک ژست سیاسی بی ثمر در عرصه جهانی دانست و گفت: این بیانیه مثل سایر کارهای سیاست­مداران آمریکا ضدبشری و انسانی است و سردمداران کاخ سفید تروریست­های واقعی هستند.

وی ارتش آمریکا را که در اقصی نقاط دنیا بی جهت حضور دارد را تروریست نامید و خاطرنشان کرد: آمریکا با ارتش و ناوهای خود در افغانستان، عراق، کره جنوبی، آب­های چین و ژاپن و سایر مناطق جهان چه غلطی می­کند و در مقابل بخشی از حکومت رسمی یک کشور را که در قالب یک مجموعه از امنیت ایران دفاع می­کند را تروریسم می­نامند.

فرماندار ویژه شهرستان ری یادآور شد: خود آمریکایی­ها مدعی هستند که اگر سپاه نبود مشکلات جدی در خاورمیانه ایجاد می­شد چرا که از روز اول مقابل جریان­های تند و سلفی ایستاد، مبارزه کرد و سرجایش نشاند و این هزینه ها را جمهوری اسلامی به جای آمریکا در منطقه پرداخت کرد و به جای تقدیر و تشکر از سپاه در اقدامی شرم­آور و دور از شأن یک کشور آن را تروریسم می­خواند.

جمالی پور با بیان اینکه آمریکا راه به جایی نخواهد برد، تصریح کرد: دنیا دست آمریکا را به خوبی خوانده است و تنها به جز ارازلی چون اسرائیل و عربستان بقیه جای خود را از آمریکا جدا کرده اند.

 

 

ارسال نظرات