خبرهای داغ:
فرمانده سپاه انصارالرضا(علیه السلام) خراسان جنوبی گفت: استکبار جهانی با قلدری برای سپاه و همه نهادهای انقلابی و ارزشی که خادم نظام هستند سعی دارد تا توطئه و فاصله ایجاد کند اما قطعاً ناکام خواهد ماند چرا که سپاه حافظ همه ارزش های الهی خواهد بود.
کد خبر: ۹۱۲۶۶۳۰
|
۲۴ فروردين ۱۳۹۸ - ۰۱:۲۲

به گزارش خبرگزاری بسیج از خراسان جنوبی، سردار علی قاسمی فرمانده سپاه انصارالرضا(ع) استان پیش از خطبه های نماز جمعه(23فروردین) در جمع نمازگزاران در مصلی المهدی بیرجند ضمن گرامیداشت سالروز میلاد امام حسین علیه السلام و روز پاسدار گفت: تمام آحاد مردم ایران پاسدار اسلام و انقلاب اسلامی هستند و پاسداران انقلاب اسلامی مصداق بارز آیه « وَأَعِدّوا لَهُم مَا استَطَعتُم مِن قُوَّةٍ »هستند که بر پیشانی آنها نقش بسته است.

وی عنوان داشت: هسته اولیه سپاه و کمیته های انقلاب و بسیج به صورت خود جوش به منظور حراست از انقلاب اسلامی در مساجد شکل گرفت.

فرمانده سپاه انصارالرضا(ع) استان اظهار داشت: در ۱۲ اردیبهشت سال ۵۸ شورای عالی انقلاب فرهنگی با تدبیر امام راحل اقدام به تشکیل نهادهای انقلابی و مردمی همچون سپاه، بسیج، کمیته امداد، بنیاد مسکن، جهادسازندگی و بنیادشهید کرد که برای کمک رسانی به مردم و رهایی آنها از یوغ طاغوت و حفاظت از دستاوردهای انقلاب اسلامی به وجود آمدند و بعد از آن با یک فرماندهی واحد گسترش یافتند.

سردار قاسمی ادامه داد: براساس اصل ۱۵۰قانون اساسی جمهوری اسلامی سپاه در تمام نقاط جهان با تشکیل بسیج در داخل و هسته های حزب الله در خارج مدیریت و رسالت خود را به انجام می رساند.

وی با اشاره به کارنامه درخشان سپاه در ۴۰ سال عمر انقلاب افزود: پاسداران اولیه سپاه فرزندان ملت هستند که در پیروزی انقلاب اسلامی در تمام زمینه ها در محله و دانشگاه جلودار و همراه مردم بودند و بعد از پیروزی به منظور برقراری امنیت و مقابله با اغتشاش های افراد منافق و کوردل که به ملتهای شرق و غرب وابسته اند همین جوانان انقلابی بودند که در تمام عرصه ها و سوانح  از ارزشهای انقلاب حفاظت کردند.

فرمانده سپاه انصارالرضا(علیه السلام) گفت: فرزندان و پاسداران سپاه از افراد پولدار و ثروتمند و مرفه نیستند بلکه جوانان مستضعف و از اقشار آسیب دیده  و افرادی مومن ، انقلابی و اصیل هستند.

وی با اشاره به رشادتهای پاسداران در سال ۵۸ و ۵۹ گفت: بسیاری از این بزرگواران در منطقه کردستان مظلومانه به شهادت رسیدند که جانبازان قطع نخاع و شیمیایی از آن جمله هستند.

فرمانده سپاه انصار الرضا علیه السلام افزود: سربازان سپاهی و پاسداران وظیفه با حضور سازنده  خود در دوران دفاع مقدس شهید، مجروح و جانباز شدند که برای ما مایه عزت و افتخار هستند لذا جانبازان، شهدای زنده و ولی نعمتهای ما هستند که به وجود آنها افتخار می کنیم.

وی بیان کرد: هر گاه کشور به حضور پاسداران نیاز داشته باشد آنها در صحنه حاضر اند و از حضور گروههای جهادی در مناطق محروم گرفته تا کمک به سیل زدگان در کنار سایر نیروهای نظامی هستند.

سردار قاسمی با بیان اینکه پاسداران نسل سوم انقلاب، مدیر هستند، افزود: اخلاص و معنویت امروز پاسداران از زمان جنگ کمتر نیست و به لحاظ اطاعت از ولی فقیه و حضور در جبهه های نبرد با استکبار پاسداران امروز کمتر از دیگران نیستند.

 

وی اظهار داشت: امروز تقاضاها برای اعزام به سوریه در بین بسیجیان و پاسداران نسبت به تقاضاها برای حضور در جبهه در دهه ۶۰ بیشتر است و نسل سوم سپاه توانسته با رشادتهای خود از دستاوردهای نسل اول و دوم حفاظت و حراست کند و به انتظارات  امام راحل و رهبری  جامعه عمل بپوشاند.

فرمانده سپاه انصارالرضا سپاه را خادم مردم دانست و افزود: سپاه در مقابل مردم قرار ندارد بلکه در کنار مردم وظیفه حفاظت و پاسداری از انقلاب اسلامی را بر عهده دارد و در این زمینه با هیچکس تعارف ندارد و تا پایان جان در رسیدن به اهدافش تلاش میکند خواه عده ای خوششان نیاید.

دشمن تلاش دارد بین سپاه و سایر قوا فاصله ایجاد کند

وی گفت: برای سپاه و پاسداران رضایت ائمه (ع) و رهبری شرط است و اینکه مردم عملکرد ما را قبول داشته باشند لذا سپاه به اشاره و تدبیر رهبری رسالت خود را انجام میدهد و برای همین است که دشمن تلاش دارد که بین سپاه و سایر قوا فاصله ایجاد کند والا سپاه هیچگاه از ارزش های نظام فاصله نگرفته و نخواهد گرفت.

وی با بیان اینکه سپاه سرباز اسلام است گفت: استکبار جهانی با قلدری برای سپاه و همه نهادهای انقلابی و ارزشی که خادم نظام هستند سعی دارد تا توطئه و فاصله ایجاد کند اما قطعاً ناکام خواهد ماند چرا که سپاه حافظ همه ارزش های الهی خواهد بود.

سردار قاسمی تصریح کرد: صیانت از اصل مطلقه ولایت فقیه، امنیت و اقتدار ملی، دفاع از جمهوری اسلامی ، استقلال، آزادی و عزتی که شهدا و مردم مستضعف و انقلابی برای کشور به وجود آورده اند سر لوحه کار سپاه است.

وی با اشاره به اینکه حمایت از جبهه های مقاومت اسلامی و تشکیل هیئت اندیشه ورزی در همه اقشار بسیج از جمله رسالت های سپاه است افزود: دشمن باید از لشکرهای الهی عاشورا، الزهرا، گردان های امنیتی کوثر و امام علی (ع) سپاه بترسد چرا که دشمن در هر گوشه ای توطئه و نیرنگ به کار برد با سپر مقاوم سپاه و بسیج مواجه می شود و یقیناً شکست می خورد.

انتهای پیام/

ارسال نظرات
پر بیننده ها