مسئول موکب الرضای یزد با اشاره به طبخ روزانه بیش از هفت هزار پرس غذای گرم برای سیل زدگان، گفت: در حال حاضر ۴۰ نفر از خدام الحسین (ع) در سه شیفت خدمت می‌کنند.
کد خبر: ۹۱۲۶۶۳۹
|
۲۴ فروردين ۱۳۹۸ - ۰۷:۵۰

 رضا بهشتی» مسئول موکب الرضای یزد در گفتگو با خبرنگار خبرگزاری بسیج از یزد و در حاشیه بازدید مسئول نماینده ولی فقیه در سپاه الغدیر از یادمان شهدای هویزه با بیان این‌که موکب الرضای استان یزد در راستای رسالت نوع دوستی خود از یکشنبه ۱۸ فرودین ماه به منظور کمک به مناطق سیل زده خوزستان عازم جنوب شده، اظهار کرد: این موکب از تاریخ ۱۹ فروردین ماه در یادمان شهدای هویزه مستقر است.
مسئول موکب الرضای یزد با اشاره به طبخ روزانه بیش از هفت هزار پرس غذای گرم برای سیل زدگان، گفت: در حال حاضر ۴۰ نفر از خدام الحسین (ع) در سه شیفت خدمت می‌کنند.
بهشتی در ادامه تصریح کرد: متأسفانه به دلیل بحرانی بودن شرایط هویزه هر روز به جمعیت ساکنین در یادمان شهدای این شهرستان افزوده می‌شود.
این مسئول خدمت به مردم ولایت مدار خوزستان را فرصت مناسبی برای قدردانی پذیرایی آن‌ها از زائران حسینی در ایام اربعین دانست و بیان کرد: مردم میهمان نواز خوزستان در ایام اربعین حسینی با تمام وجود از زائران حسینی استقبال می‌کنند و به همین دلیل اعضای موکب الرضای یزد هم با تمام وجود در حال خدمت به سیل زدگان این منطقه هستند.
وی در بخش دیگری از سخنان خود با اشاره به اقدامات واحد مهندسی سپاه الغدیر در مناطق سیل زده خوزستان، خاطرنشان کرد: برابر دستور فرمانده کل پاسداران انقلاب اسلامی سپاه الغدیر یزد به عنوان معین شهرستان هویزه از خوزستان در بحران سیل تعیین شده است.
این مسئول حضور نیرو‌های انسانی متعدد با تخصص‌های مختلف در استان خوزستان را نماد بارز همدلی ملت ایران عنوان کرد و گفت: بازاریان خیر و نوع دوست یزدی با ارسال اقلام و مواد خوراکی مختلف نقش مهمی در ارائه خدمت موکب الرضا به سیل زدگان خوزستان ایفا کردند.
بهشتی در پایان با بیان این‌که بسیاری از سیل زدگان مناطق مختلف خوزستان قبل وقوع سیل از امکانات و سرمایه اقتصادی مناسبی برخوردار بودند و بعد از سیل خسارات زیادی را متحمل شدند، تأکید کرد: رفع نیاز مردم سیل زده باید در دستور کار جدی مسئولان و دست‌اندرکاران قرار گیرد.
انتهای پیام /
ارسال نظرات