خبرهای داغ:

تبریک روز پاسدار به فرماندهی توسط سربازان ناحیه آبادان

سربازان ناحیه آبادان با تبریک روز پاسدار واهداء گل به فرمانده ناحیه و جانشین فرماندهی این روز را گرامی داشتند
کد خبر: ۹۱۲۶۶۵۴
|
۲۴ فروردين ۱۳۹۸ - ۰۸:۱۶

به گزارش خبرنگار خبرگزاری بسیج درآبادان به مناسبت سوم شعبان ، ولادت با سعادت امام حسین (ع) که روز پاسدار نامگذاری شده است. سربازان ناحیه آبادان در دفتر فرمانده ناحیه جناب سرهنگ احمدی حاضر شدند و با اهداء گل روز پاسدار را تبریگ گفتند .

در این ملاقات که با استقبال فرمانده ناحیه مواجه شد و جناب سرهنگ احمدی گفت:شما سربازان نیز پاسدار هستید و روز شما نیز مبارک باشد و با توزیع شیرینی از سربازان پذیرایی نمود.

در انتها فرمانده و جانشین فرمانده با سربازان عکس یادگاری گرفتند و گفت :که پاسداری اگر به نیت خداباشد ثواب اخروی دارد.

شعار نماز جمعه آبادان: من یک سپاهی ام

امام جمعه آبادان حجت السلام والمسلمین ابراهیمی پور گفت:

سپاه پاسداران محبوب مردم ایران و منطقه است و سپاه در اوج اقتدار و قدرت است.

همچنین جمعه حجت الاسلام والمسلمین ابراهیمی پور گفت: رییس جمهور احمق و دولت احمق آمریکا و کشور مستکبر آمریکا در حرکتی ناپسند، سپاه را در لیست تحریم ها و تروریست قرار داده که ما با این حرکت بسیار مخالف هستیم و این حرکت را محکوم میکنیم و گفت که شما آمریکایی ها حامی تروریست و به وجود آوردنده ی ترویست هستید شما بودید که القاعده و داعش را به وجود آوردید و تروریست واقعی آمریکا و غرب است. و سپاه محبوب و دوستدار مردم است و سپاه در اوج محبوبیت در ایران و منطقه است.الان سپاه در عراق ، سوریه، فلسطین ، لبنان و کشور محبوب است و مورد تایید مردم است .

وی در ادامه گفت:امروز سپاه در همه ی عرصه ها به کمک مردم و دولت آمده دولت آمریکا بنزین را تحریم کردند که سپاه با قدرت پالایشگاه ستاره خلیج فارس را افتتاح می نماید و باعث میشود که تحریم ها با شکست مواجه شود. در بحث موشکی که باعث اقتدار و سربلندی و قدرت در منطقه شده است که در برجام های دو وسه میخواستند موشک های سپاه را تحریم کنند. و در زلزله و سیل و مشکلات در کنار مردم است.

وی افزود :  به قول سردار سلیمانی :تراپ قمار باز احمق اگه میخواهی قدرت سپاه وایران را درک کنی فیلم دستگیر شدن سربازانت راببین که چگونه صورت ولباس خود را با گریه خیس کرده بودند و این نشان می دهد که دولت و کشور آمریکا رو به افول است و در آخر زمان اسمی از آمریکا نیست شاید یک کشور کوچک باشد ولی اسمی از آن نیست 

وی در انتها گفت:ما همه سپاهی هستیم و پشت سپاه هستیم و سپاه پاسداران را تنها نمی گذاریم و انتهای خطبه و نماز جمعه از فرمانده ناحیه آبادان و فرمانده ناو تیپ اروند و مسولین نمایندگی ولی فقیه در سپاه آبادان و اروند کنار و پاسدارجانباز بازنشسته تقدیر و تشکر شد .که در پایان کلیه هدایا تقدیم به مردم سیل زده شد.

 

ارسال نظرات
پر بیننده ها