خبرهای داغ:
جمعی از پاسداران سپاه ناحیه لالی با امام جمعه این شهرستان به مناسبت روز پاسدار دیدار کردند
کد خبر: ۹۱۲۶۶۵۸
|
۲۴ فروردين ۱۳۹۸ - ۰۸:۱۸

همزمان با روز پاسدار صورت گرفت

به گزارش خبرنگار بسیج از لالی؛ بمناسبت بزرگداشت میلاد امام حسین (ع) و روز پاسدار جمعی از پاسداران سپاه ناحیه لالی با حجت الاسلام سیداحمدی امام جمعه دیدار کردند.

حجت الاسلام سید احمدی در جمع پاسدارن گفت: حضرت سید الشهدا( ع) پاسدار گفتمان هدایت بودند؛ ما هم پاسدار گفتمان انقلابیم اما دشمن میخواهد مسیر ما را از گفتمان انقلاب منحرف کند.

وی گفت: انقلاب ما تازه به نیمه ی راه رسیده است، این انقلاب در حال پیشرفت است و با اهرمی به نام نظام حکومتی سیر خود را در پهنه گسترده تری در عرصه ی جهانی ادامه می دهد.

کمک‌ های نقدی و غیر نقدی بسیجیان فرهنگی لالی به مناطق سیل‌ زده ارسال شد

همچنین فرمانده حوزه بسیج فرهنگیان لالی از ارسال کمک‌ های نقدی و غیر نقدی فرهنگیان مجموعه خود به مناطق سیل زده خبر داد.

به گزارش خبرنگار خبرگزاری بسیج از لالی؛ خدامراد نجفی حاجی ور، فرمانده حوزه بسیج فرهنگیان شهرستان لالی در تشریح اقدامات کمک به سیل‌ زدگان گفت: به منظور کمک رسانی به آسیب‌ دیدگان سیل
کمک‌ های نقدی و غیر نقدی بسیجیان فرهنگی را که شامل؛ قالی، برنج، روغن، پتو، ماکارانی، چای، نان، آب معدنی، رشته، شکر و رب گوجه بود، جمع آوری و به مناطق سیل زده ارسال کردیم .

 
دیدار امام جمعه و فرمانده بسیج فرهنگیان با خانواده شهید پاسدار خدادادی
 
همچنین امام جمعه و مسئول بسیج فرهنگیان شهرستان لالی به مناسبت اعیاد شعبانیه به پاسداشت نام و یاد شهدا و بزرگداشت خانواده های معظم شهدا، با خانواده شهید پاسدار خدادادی دیدار کردند.
 
 
به گزارش خبرنگار خبرگزاری بسیج از لالی؛ تلاش برای نکوداشت نام و یاد شهدا در بین جوانان امروز با الگو برداری از جوانان دیروز به یک الگو تبدیل شده است و هر روز در حال گسترش است.
 
 امروزه با توجه به تهاجم فرهنگی دشمن و حمله به ارزش ها، توجه به خانواده شهدا و پاسداشت اسقامت آنان به یک ضرورت مهم برای مقابله با دشمن در جبهه فرهنگی تبدیل شده است.
 
 حجت الاسلام سید احمدی در این دیدار با تاکید به ضرورت دیدار با خانواده های شهدا، این حضور را مایه افتخار و توفیق برای خود و دیگر مسئولان نظام خواند.
 
 مسئول بسیج فرهنگیان لالی گفت: تلاش برای نهادینه کردن فرهنگ شهادت و پاسداری در بین جوانان و نوجوانان از وظایف مهمی است که برعهده داریم و در این بین تلاش داریم تا سالانه و در مناسبت های مختلف این فرهنگ و دیدار با خانواده های شهدا انجام شود.
ارسال نظرات
پر بیننده ها