نماینده ولی فقیه در استان و امام جمعه بوشهر در دیدار با جمعی از فرماندهان و مسئولین رده ­های مختلف سپاه در استان بوشهر گفت: سپاه مظهر اقتدار اسلام و ایران و نماد مبارزه با استکبار است.
کد خبر: ۹۱۲۶۶۸۴
|
۲۳ فروردين ۱۳۹۸ - ۰۵:۴۵

به گزارش خبرگزاری بسیج از بوشهر، آیت الله غلامعلی صفایی بوشهری در ابتدای این دیدار که به مناسبت سال روز میلاد امام حسین علیه السلام و روز پاسدار برگزار شد با اشاره به بخش ­هایی از بیانیه گام دوم انقلاب اسلامی، اظهار کرد: هر انقلابی شامل دو مرحله تثبیت و پیشرفت و اقتدار است که اگر انقلابی توانست دوره 40 ساله تثبیت را سپری کند به یک قوام وجودی دست پیدا می­ کند.

سپاه مظهر اقتدار اسلام و ایران است/ سپاه قوی­ ترین نهاد در مبارزه با تروریست است

وی افزود: استکبار جهانی با اوج دشمنی ­های خود در سطح گسترده تلاش می ­کرد که انقلاب اسلامی نتواند به 40 سالگی برسد و در این مسیر تهاجمات سخت، نیمه سخت و نرمی را در عرصه ­های مختلف بر ما تحمیل کرد به طوری که شاید بتوان گفت هیچ انقلابی تاکنون به اندازه انقلاب اسلامی مورد تهاجم قرار نگرفته است.

نماینده ولی فقیه در استان بوشهر اذعان کرد: خوشبختانه با هدایت ­های امام خمینی (ره) و رهبر معظم انقلاب اسلامی، تلاش­ های نهادهای انقلابی مانند سپاه پاسداران و وفاداری مردم، این انقلاب پابرجا ماند و وارد چهل سال دوم عمر با برکت خود شد که چهل سال دوم در حقیقت، دوره ارتقا و رسیدن به ارزش­ های از قبل برنامه ­ریزی شده بر مبنای دانش است.

امام جمعه بندر بوشهر تأکید کرد: اصلاح ضعف ­های چهل سال اول انقلاب اسلامی از ملزومات پیشرفت در چهل سال دوم انقلاب اسلامی است و نیاز است که بیانیه گام دوم انقلاب اسلامی برای مردم به خوبی تشریح شود و وظیفه شرعی مسئولین نظام است که نکات این بیانیه را اجرایی کنند.

سپاه، ریشه در عمق اسلام و انبیاء دارد

آیت الله صفایی بوشهری در ادامه با اشاره به هجمه استکبار جهانی علیه سپاه در روزهای اخبر گفت: سپاه نهادی است که زاده انقلاب اسلامی است اما ریشه در عمق اسلام و انبیاء دارد و به خوبی می­ توان گفت که سپاه استمرار لشکر بدر، حنین، جمل، صفین، نهروان و کربلا است.

وی تصریح کرد: اگر به تاریخ اسلام نگاه کنیم به خوبی می ­فهمیم که اجداد کسانی که امروز با اسلام و با سپاه دشمنی دارند نیز با اسلام دشمن بودند و در حقیقت، آن­ ها وجود سپاه را نفی وجود خود می ­دانند.

امام جمعه بوشهر خاطرنشان کرد: دشمنان ما خودشان سرکرده تروریست­ ها هستند و تمامی ابزار ترور را در اختیار تروریست­ ها قرار می ­دهند اما بعد سپاه را متهم به تروریست بودن می ­کنند در صورتی که امروز سپاه پاسداران قوی­ ترین نهاد در مبارزه با تروریست است.

آیت الله صفایی ضمن احمق خواندن رئیس جمهور آمریکا خطاب به ترامپ گفت: شما چه کاره هستید که سپاه را در لیست تروریست قرار می­ دهید؟ شما خود کانون تروریسم جهانی، شرارت، شیطان مجسم و حامی تروریست در اشکال مختلف هستید.

وی خاطرنشان کرد: حمایت از سپاه، واجب و تضعیف آن حرام است و هر کسی در هر رده و جایگاهی که سپاه را تضعیف کند در اردوی استکبار جهانی قرار دارد و در مقابل هرچه به سمت سپاه بیش­تر متعرض شوند سپاه بیش از گذشته مقتدر می ­شود.

صفایی به خدمات سپاه و سایر نیروهای مسلح در مناطق سیل­ زده اشاره و تأکید کرد: سپاه در عرصه ­های مختلف به مردم خدمات ­دهی می­ کند و اگر سپاه نبود الان تروریست ­ها داشتند در منطقه حکومت می­ کردند بنابراین جهان باید قدردان سپاه باشد که این تروریست ­ها را نابود کرد.

وی اذعان کرد: خوشبختانه مردم ما با کمپینی که این روزها هم در داخل و هم در خارج از کشور به راه انداخته ­اند مشغول حمایت از سپاه هستند و نظام، دولت، مجلس و قوه قضائیه نیز باید قدردان سپاه باشند.

نماینده ولی فقیه در استان و امام جمعه بوشهر در پایان خطاب به فرماندهان و مسئولین رده ­های مختلف سپاه حاضر در این نشست گفت: سپاه و شما پاسداران مایه افتخار و عزت ایران و استان بوشهر هستید و صمیمانه از زحمات مجموعه سپاه در کل کشور و استان بوشهر تشکر می ­کنم.

مسئول دفتر نمایندگی ولی فقیه در سپاه امام صادق (ع) نیز در این دیدار گفت: محور نظام اسلامی، ولایت است که سپاه از همان آغاز پیروزی انقلاب اسلامی و تشکیل نظام جمهوری اسلامی -که پرچم حکومت دینی را در جهان به دست گرفته است- خود را مؤظف به اطاعت از فرامین امام خمینی (ره) و رهبر معظم انقلاب اسلامی می ­داند.

حجت الاسلام حسین دشتی اظهار کرد: سپاه همیشه و در هر جایی که ضرورت داشته است اعلام آمادگی کرده و حضور داشته است که کمک به مردم مناطق سیل­ زده در روزهای اخیر، یکی از این موارد است.

وی تصریح کرد: خوشبختانه سپاه تاکنون در انجام مأموریت ­های خود به صورت نسبی موفق بوده است و به همین خاطر است که مورد هجمه ­های زیاد استکبار جهانی قرار می ­گیرد.

انتهای خبر/

ارسال نظرات