خبرهای داغ:
به گزارش خبرگزاری بسیج نیوز درشوشتر همزمان با سراسر کشور مراسم راهپیمایی در پایان نماز جمعه درحمایت از سپاه درشوشترباحضوراقشارمختلف مردم،بازاریان،بسیجیان،مسولان ،فرماندهان نظامی وانتظامی برگزارشد.
کد خبر: ۹۱۲۶۶۹۰
|
۲۴ فروردين ۱۳۹۸ - ۰۹:۱۲

درابتدای این مراسم که از فلکه ۱۷شهریوربود فرمانده محترم سپاه شوشتر در سخنانی به جایگاه سپاه در منطقه وجهان اشاره وگفتند که امروزه کشورهای استکبار تاب دیدن قدرت جمهوری اسلامی ایران را ندارندومیخواهند از طرق های مختلف کشورایران اسلامی را که با شجاعت وقدرت در مقابل آنها قدعلم کرده را ضعیف نشان بدهند.
سرهنگ پاسدار حسین نیسی زاده در ادامه به قدرت سپاه درمقابل دشمنان اشاره و گفتند که سپاه پاسدراران از اول تاسیس خودبه فرموده امام راحل از مهمترین دستاوردهای خودحفظ انقلاب اسلامی ومقابله با تهاجمات مختلف دشمنان میدانند.
فرمانده محترم سپاه شوشتر در ادامه گفتند که دشمنان ایران اسلامی به خیال خود با تحریم وفشار میتواند اعتقادات ملت شریف ایران را نسبت به پاسداران وعقاید خود کم رنگ ویا حتی هم بی رنگ کنند که این خیال خام خودرا به گورخواهند برد واقدام اخیر امریکا در تروریستی خواندن سپاه پاسداران انقلاب اسلامی نه تنها از محبوبیت این نهاد کم نکرده بلکه مردم بصیر وولایت مدار ایران اسلامی به این اعتقادهستند که سپاه کار خودرا به نحوه احسنت در همه زمینه های مختلف به خوبی انجام داده است.
ایشان درپایان از زحمات همه مسولان ،امام جمعه محترم شهرستان و کسانی که به نحوی این ناحیه را دربرنامه های مختلف یاری دادند تقدیر وتشکر کردند،خاطرنشان میشود در پایان راهپیمایی قطعنامه در حمایت از سپاه واقدامات این نهاد قرائت شده است.

ارسال نظرات
پر بیننده ها