سید ساجد یعقوبی
با صدور بیانیه ای از سوی امام جمعه عنبران؛
افندی سید یاور مرادی امام جمعه اهل سنت بخش مرزی عنبران استان اردبیل در پیامی اقدام اخیر آمریکا بر ضد سپاه را محکوم کرد.
کد خبر: ۹۱۲۶۶۹۸
|
۲۴ فروردين ۱۳۹۸ - ۰۹:۳۲

حمایت اهل تسنن استان اردبیل از سپاه

به گزارش خبرگزاری بسیج از اردبیل، افندی سید یاور مرادی امام جمعه اهل سنت بخش مرزی عنبران استان اردبیل در پیامی اقدام اخیر آمریکا بر ضد سپاه را محکوم کرد که متن پیام وی بدین شرح است:

بسم رب شهدا و صدیقین

تاریخ ملت ایران و فرزندان غیور او مالامال از صداقت،ایثار،دفاع از مظلوم و مبارزه با ظلم و پلیدی ها است. در طول سال های انقلاب اسلامی،سپاه مظهر این فرزانگی و سرافرازی بوده است.

سپاهیان قهرمان ما به شایستگی تمام در مقابل دشمنان ملت و سپاهیان شیطان جانفشانی ها کردند و ملت ایران را در جایگاه ممتاز منطقه ای و جهانی قرار داده اند.

کینه و خباثت متراکمی که در اقدامات سراسر ظلم و فساد مشاهده میکنیم و اظهارات بدترین خلق خدا یعنی ترامپ،نتانیاهو و بی سیرتان منافق دلایل روشن و محکم بر حقانیت راه نورانی و مستقیم ملت بزرگ ایران است.

ابراز سخیف ترین برخوردها در عرف حقوقی و بین المللی با ارکان حاکمیت یک کشور حکایت از عمق استیصال این قدرتهای پوشالی دارد.

زهی افتخار و سربلندی برای سپاه پاسداران انقلاب که بیش از چهل سال حافظ این مسیر حیاتبخش و عزت آفرین شده است.

در این ایام مبارک همه افتخار میکنیم که پاسداریم و از اسلام،پرچم پیروز محمدی و نظام استوار اسلامی و حاکمیت دفاع میکنیم وبا فریاد بلند و برای هزارمین بار تکرار میکنیم مرگ بر آمریکا،مرگ بر صهیونیسم و مرگ بر شیطان صفتان منافق.

اهالی اهل سنت بخش عنبران استان اردبیل این اقدام احمقانه آمریکا علیه سپاه پاسداران را محکوم نموده و پشتیبانی خود از سپاه پاسدارن انقلاب اسلامی را اعلام میدارد.

افندی سید یاور مرادی
امام جمعه اهل‌سنت بخش عنبران
استان اردبیل

ارسال نظرات