امام جمعه درگز:

آمریکا در حال دست و پا زدن در باتلاقی است که عاقبتی جز نابودی ندارد

امام جمعه درگز گفت: آمریکا در حال دست و پا زدن در باتلاق و منجلابی است که عاقبتی جز نابودی در انتظار او نیست و سپاه ما روز به روز در حال قدرتمندتر شدن است.
کد خبر: ۹۱۲۶۷۵۷
|
۲۳ فروردين ۱۳۹۸ - ۲۱:۴۲
به گزارش خبرگزاری بسیج از خراسان رضوی؛ حجت الاسلام محمدحسین ایروانی در خطبه‌های نماز جمعه این هفته ضمن توصیه نمازگزاران به تقوا و عبادت الهی اظهار کرد: صفات اخلاقی انسان به مرکبی می‌ماند که اگر این صفات، نیک و پسندیده باشد، مرکب در اختیار، راهوار خواهد بود و انسان را به بهشت جاودان می‌رساند.

وی در ادامه با اشاره به موضوع بسیار حائز اهمیت خانواده عنوان کرد: امروزه فضای مجازی خود یک ابزار مهم در تغییر سبک زندگی است، باید خیلی مراقب باشیم ارزش‌های الهی و انسانی ما تبدیل به سبک زندگی غربی و غیر انسانی نشود.

امام جمعه درگز مساله بیکاری را یکی از معضلات اصلی جوانان و خانواده‌ها دانست و گفت: بیکاری عامل بسیاری از آسیب‌های اجتماعی است که باید در این زمینه دولت، خانواده‌ها و خود فرد اهتمام کافی را برای اشتغال آفرینی داشته باشند؛ جوانان باید دقت کنند که ملاک کار فقط کار دولتی و پشت میز نشینی نیست.

حجت الاسلام ایروانی با تبریک روز ارتش به دلاورمردان مقتدر ارتشی عنوان کرد: ارتش از ابتدای پیروزی انقلاب تاکنون با حضور در عرصه‌های مختلف جامعه تاثیرات بسیار مثبتی از خود نشان داده؛ حضور فعال نیرو‌های ارتشی در بلایای طبیعی نشان از نیروی ایمان و انقلابی است که نیرو‌های مسلح ما دارند.

وی در بخش‌های دیگری از سخنان خود تصریح کرد: دولت مستکبر آمریکا با تروریستی اعلام کردن سپاه و خوش خدمتی به رژیم جعلی ذلت خود را بیش از پیش به جهانیان ثابت کرد.

امام جمعه درگز تشریح کرد: سیلی که استکبار جهانی و آمریکا از سپاه در منطقه خورده باعث سردرگمی این رژیم منفور شده چرا که تمام برنامه‌های تجزیه طلبانه آمریکا و تلاش گروه‌های تروریستی توسط سپاه و نیرو‌های مقاومت با شکست مواجه شده است.

حجت الاسلام ایروانی تاکید کرد: سپاه از ابتدای انقلاب تاکنون شعله کار و توسعه را در کشور فروزان نگه داشته و در عرصه‌های مختلف اقتصادی و سیاسی و نظامی کارنامه درخشانی از خود به نمایش گذاشته است.

وی ابراز کرد: آمریکا در حال دست و پا زدن در باتلاق و منجلابی است که عاقبتی جز نابودی در انتظار او نیست و سپاه ما روز به روز در حال قدرتمندتر شدن است

امام جمعه درگز در پایان ضمن تشکر از عکس العمل بسیار خوب شورای عالی امنیت ملی و مردم غیور ایران اسلامی در مقابل چنین اقدام خصمانه‌ای خاطرنشان کرد: آمریکایی که دیگران را متهم به تروریسم می‌کند، خودش محور تروریسم است؛ دولت کودک کش آمریکا اقدامات ننگینی در پرونده خود دارد که باید به بشریت پاسخگو باشد.
ارسال نظرات
پر بیننده ها
آخرین اخبار