مسؤول دفتر نمایندگی ولی‌فقیه در سپاه شهدای آذربایجان‌غربی:
مسؤول دفتر نمایندگی ولی‌فقیه در سپاه شهدای آذربایجان‌غربی گفت: دشمنان در طول تاریخ همواره به دنبال خاموش کردن چراغ دین بودند.
کد خبر: ۹۱۲۶۷۶۲
|
۲۵ فروردين ۱۳۹۸ - ۰۹:۵۷

 حجت الاسلام عبدالرحیم نجفقلی‌زاده سرایی امروز در گفت و گو با خبرنگار خبرگزاری بسیج در ارومیه با بیان اینکه انقلاب اسلامی ایران برگرفته از مکتب عاشورای حسینی است، اظهار کرد: انقلاب اسلامی ایران با تاسی از قیام امام حسین (ع) شکل گرفت و ادامه دهنده راه پیامبر و شهدای اسلام است.

.وی ادامه داد: در سال 1363 و تنها 5 سال بعد از پیروزی انقلاب اسلامی در سازمان سیا یک معاونت به نام شیعه‌شناسی تشکیل شد و اسناد آن  هم اکنون موجود است که این مهم نشان می دهد، مسئولان وقت دولت آمریکا بر این مهم  تاکید داشتند که بدانند چگونه در کشور ما حکومت اسلامی تاسیس شد.

مسؤول دفتر نمایندگی ولی‌فقیه در سپاه شهدای آذربایجان‌غربی عنوان کرد: همان طور که ذکر کردیم، انقلاب اسلامی برگرفته از نهضت حسینی است و همین مهم سبب ماندگاری این انقلاب در طول تاریخ بشریت خواهد بود.

وی افزود: حضرت امام (ره) با الهام گرفتن از مکتب حسینی جوانانی دلیر و غیرتمند را تربیت کرده و تحویل جامعه داد، به طوری که اکنون ملت ما با عزت و اقتدار مقابل دشمنان نظام و انقلاب ایستاده‌اند.

سرایی بیان کرد: دشمنان اسلام همچنان که در صدر اسلام به دنبال خاموش کردن چراغ اسلام بودند امروز نیز بعد از 14 قرن همین اندیشه را دنبال می کنند اما هرگز نه به نیت خود رسیده اند نه خواهند رسید.

سپاه در طول 40 سال اخیر همواره حامی مردم بود

مسؤول دفتر نمایندگی ولی‌فقیه در سپاه شهدای آذربایجان‌غربی با اشاره به دشمنی استکبار با انقلاب اسلامی، تصریح کرد: در کشور ما 18 هزار نفر از مردم عادی گرفته تا رئیس جمهور، رئیس قوه قضایه نمایندگان مجلس، دانشمندان و ... توسط گروهک های تروریستی به شهادت رسیده اند اما آمریکایی ها در یک اقدام کثیف سپاه پاسداران را که در طول 40 سال گذشته همیشه حامی مردم بوده به عنوان تروریست معرفی می کنند و با گروهک های تروریستی برای بر هم زدن امنیت ایران اسلامی جلسه می گذارند و انها را ساپورت مالی می کنند.

سرایی ادامه داد: کشور آمریکا نمونه بارز تروریسم دولتی است، زیرا همین آمریکا بود که ناکازاکی و هیروشیما را با خاک یکسان کرد، هزاران انسان بی گناه را در افغانستان، لیبی، ویتنام، سوریه، سودان، عراق و ... به خاک و خون کشید، همچنین با فروش بمب های شیمیایی به رژیم بعثی سبب شهادت هزاران نفر از مردم حلبچه، سردشت و رزمندگان ایرانی شد.

دشمنان از سپاه کینه‌های عمیقی بر دل دارند

وی تصریح کرد: اکنون که آمریکایی ها بعد از میلیاردها دلار هزینه در خاورمیانه و تشکیل ده ها گروهک تروریستی تکفیری به خواسته های خود نرسیدند، زیرا سپاه همه نقشه های آنان را نقش بر اب کرده است، آنان می خواهند با قرار دادن نام سپاه پاسداران در لیست گروهک های تروریستی کمی از شکست های خود را جبران کنند، اما همه می دانند این کار  از سوی دولت آمریکا نشانگر ضعف این کشور در منطقه است.

مسؤول دفتر نمایندگی ولی‌فقیه در سپاه شهدای آذربایجان‌غربی افزود: دشمنان از سپاه کینه‌های عمیقی بر دل دارند چون با حضور سپاه در منطقه همه توطئه‌های آنان خنثی شده است.

وی خاطرنشان کرد: ملت ایران ملتی عاشورایی است و ملتی که عاشورایی باشد از مکر و نیرنگ دشمنان هراس ندارد، زیرا داشتن این مکتب باعث شده است که امروز با عنایت خداوند، فرزندان این آب و خاک موشک های طراحی کنند، که لرزه بر اندام آمریکا و نوکران آنان بیاندازد و قطعا این عمل آمریکایی ها سبب محبوبیت چند برابر سپاه در میان امت های آزادی طلب جهان خواهد شد.

انتهای پیام

ارسال نظرات