امام جمعه شهرستان فارسان:

سپاه عامل عمده ناکامی های آمریکا در ایران و منطقه است

آمریکائیها باید از این به بعد باید مراقب خود و نیروهایشان در منطقه باشند چراکه در تیررس موشک های سپاه هستند.
کد خبر: ۹۱۲۶۷۷۴
|
۲۶ فروردين ۱۳۹۸ - ۱۵:۴۶

به گزارش خبرگزاری بسیج از  استان چهارمحال و بختیاری؛ امام جمعه شهرستان فارسان در گفت و گو با خبرنگار ما اظهار کرد: سپاه عضو جدا ناشدنی از مردم و انقلاب است و اقدام ترامپ در تروریست خواندن سپاه در واقع نتیجه ای معکوس داشته و به جای منزوی کردن سپاه باعث همبستگی بیشتر مردم با سپاه شد.

حجت الاسلام ملک پور با اشاره به در پیش بودن ولادت حضرت علی اکبر (علیه السلام) و روز جوان گفت: جوان انقلابی برای تحقق گام دوم انقلاب اسلامی باید ویژگی هایی داشته باشد ازجمله اینکه، اهل اخلاق و تقوی ، مسئولیت پذیر، دارای خودباوری و اعتماد به نفس باشد و دارای شجاعت و اهل عمل باشد  که اینها از مهمترین ویژگی های جوان طراز انقلاب است.

امام جمعه در ادامه با بیان اینکه طرح تروریستی اعلام کردن سپاه پاسداران از سال 2001 در دستور کار مقامات آمریکا قرار داشته است ، عنوان کرد: دولت ترامپ به دنبال یک عملیات روانی علیه ایران است و ترامپ به دنبال یک نوع تفکیک در اقتصاد ایران است تا اقتصاد تحریمی را از غیر تحریمی جدا کند و در نهایت سپاه را به عنوان عامل مشکلات اقتصادی ایران معرفی کند.

وی، افزود: سپاه پاسداران عامل عمده ناکامی های آمریکا در ایران و منطقه است و لذا ترامپ به دنبال نوعی عقده گشایی نسبت به سپاه است.

این مقام مسئول بیان داشت: این تصمیم ترامپ با هدف کمک به نتانیاهو در انتخابات صورت گرفته است ولی پیامدهای زیادی برای آمریکائیها به دنبال خواهد داشت. سپاه ابزار های بسیار فراوانی برای منزوی کردن آمریکائیها در منطقه دارد و آمریکا و نیروهایش باید از این به بعد مراقب خودشان باشند چرا که تماما در تیررس موشک های نقطه زن سپاه هستند.

ارسال نظرات