مسئول دفتر نمایندگی ولی فقیه تیپ حضرت علی اکبر(ع) سیستان گفت: تا تولیدات ملی مورد حمایت مردم قرار نگیرد رشد و رونق تولید مطلوب ، امکان پذیر نیست.
کد خبر: ۹۱۲۶۸۰۸
|
۲۵ فروردين ۱۳۹۸ - ۱۱:۳۹

حجت الاسلام محمد یزدانیان، مسئول نمایندگی ولی فقیه در تیپ حضرت علی اکبر(ع) منطقه سیستان در گفتگو با خبرنگار بسیج گفت:گروهی در جهت عزیمت به بالای قله کوه قدم برمی‌داشتند، در میان راه به چشمه ای گوارا رسیدند و به همه افراد ظرف های دربسته ای دادند که آنها را پر کرده و با خود به بالای قله ی کوه ببرند تا در آنجا تمامی آبها در یک مخزن جمع آوری شده و چند روزی که در آنجا هستند از نظر ذخیره آبی دچار بحران و مشکلات نباشند.

وی افزود: عده ای این مسئله را جدی گرفتند و ظرف های خود را پر کردند و راه خود را ادامه دادند ولی در این میان عده ای اظهار ناتوانی کردند، عده ای دیگر احساس لزوم نکردند و فقط به اندازه جرعه ی آبی در میانه راه آب برای خود برداشتند، و عده بسیاری هم وقتی متوجه عزیمت جمعیت به سمت قله شدند و احساس کردند تحت نظاره مسئول گروه نیستند به قصد صرفا نمایش ظرف های آب خود را به آب زدند و خالی بستند و احساس کردند که زرنگی بخرج داده اند.
 
حجت الاسلام یزدانیان با اشاره به این نکته که به گمان این افراد که  می‌پنداشتند که دیگران آب برداشته اند و به اندازه کافی آب هست، هر چه بالاتر می‌رفتند حاملان مخازن آب بیشتر خسته می شدند و کسانی که آبی نداشتند تظاهر می کردند به خستگی بیشتر! در دل خود خوش بودند به زرنگی خود ! ادامه داد: زمانی که به مقصد رسیدند ، آن چند نفر محدود حاملان آب با اشتیاق ظرف های خود را خالی کردند، نوبت دیگران شد ولی تعجب بسیار تلخی نگاه ها را به هم گره زد چون ظرفهای آب همه خالی بود و کسی ظرفی نزدیک نیاورد و مخزن همچنان خالی ماند و این چند ظرف آب هم نیازی را رفع نکرد، چون بیشتر جمعیت همین فکر را کرده بودند که دیگران زحمت آب را می کشند و خودشان لازم نیست آب حمل کنند و برملا شد که اینها تنها تظاهر به حمل آب می کردند .

مسئول نمایندگی ولی فقیه در تیپ حضرت علی اکبر(ع) سیستان بیان کرد: حال در گام دوم دهه پنجم و در شروع سال نو اگر همچنان بیانات حکیمانه رهبر معظم انقلاب را صرفا بخوانیم و بشنویم و هر کس به شخصه با توجه به سهم خود قدمی در این عرصه برندارد قطعا ما به اهداف عالیه و آرمانیه خود نخواهیم رسید .

این مسئول تصریح کرد: اینکه به این باور نرسیم که من; بله شخص خود من; نسبت به رساندن این نظام انقلابی اسلامی در جهت پیشبرد به سمت اهداف عالیه بر مبنای منشور راهبردی گام دوم و راهبرد کلی شعار سال نقش موثر دارم، قطعا ما نمی‌توانیم طعم شیرین رسیدن به قله های عزت و پیشرفت را بچشیم .

وی با تاکید بر این مطلب که تا به این باور نرسیم که به عمل کار برآید به سخن دانی نیست، همچنان باید فقط باید وصف العیش سر کنیم و نخواهیم توانست طعم شیرینش را بچشیم افزود: از همان آغازین روز خلقت که حضرت آدم علیه السلام دچار جنگ روانی شیطان میان خوردن و یا نخوردن میوه ممنوعه شد و دچار طمع جاودانه شدن شده بود ، کلمه جنگ برای آدمیزاد معنا مفهوم خود را پیدا کرد و اولین قربانی خود را گرفت آن هم توسط دشمن نفوذی و درونی یعنی برادر !
 
یزدانیان اظهار داشت: پس جنگ همزاد انسان است و تجربه و تاریخ گواه این است که هرجا که دو جریان حق و باطل به هم می‌رسند جنگ رخ می دهد و هیچ گاه امکان پذیر نیست که با آرامش از کنار هم بگذرند، زیرا ذات باطل همراه طمع ورزیدن و بحق خود قانع نبودن و برتری جویی و سلطه طلبی و ظلم است .

مسئول دفتر نمایندگی ولی فقیه تیپ حضرت علی اکبر(ع) ادامه داد: جنگ هم از گذشته تا زمان حاضر در انواع مختلفی جلوه کرده است، از زمینی و هوایی و دریایی گرفته تا آب، غذا، روانی و اقتصادی و ...هر چند همیشه عده ای بوده اند که خود را به نادانی می زنند و چون توانایی ایستادگی را ندارند و عادت به آسایش و راحت طلبی کرده اند مدام می گویند که چرا ما با دیگران سر جنگ داشته باشیم ?چرا اینقدر واژه دشمن را استفاده می کنید ? اما برای کسانی که عاقلانه و عالمانه نگاه می کنند مخصوصا با مطالعه و بررسی تاریخ متوجه مبارزه و جنگ حق و باطل در طول تاریخ خواهند شد که لحظه ای هم سازش امکان پذیر نبوده است .
 
این مسئول گفت: در آستانه ورود سال جدید که همراه شد با منشور راهبردی گام دوم و در آغازین روز سال جدید که مسیر را مبرهن و روشن شد با شعار سال رونق تولید; دستور کار مجاهدان و انقلابیون معلوم شد و هر آنکه امروز مدعی انقلابی گری است لحظه ای سکون و آرامش برایش ننگ خواهد بود .

یزدانیان با تاکید بر این مطلب که اینکه بنشینیم و راضی شویم به سخنان زیبا و حماسی صرف ، قطعا کام ما شیرین نخواهد شد، بیان کرد: اینکه فقط روحیه انقلابی خود را صرفا در جهت مطالبه گری از قوای مجریه و مقننه خلاصه کنیم و خود گامی در این مسیر برنداریم قطعا پیشرفت چشم گیری نخواهیم داشت .

وی در پایان با اشاره به این مطلب که اینکه فقط خود را راضی کنیم با مطالبه گری کافی نیست، امروز باید هر کس با توجه به من شخصی خود در این جهت قدم بردارد،کفه دیگر رونق تولید، حمایت از خرید کالای ایرانی است و تا تولیدات ملی مورد حمایت مردم قرار نگیرد رشد و رونق تولید مطلوب، امکان پذیر نیست، پس بیاییم به نوبه خود به وظیفه شخصی خود عمل کنیم و به موازات آن از مطالبه گری از دستگاه های ذی ربط غافل نمانیم.
ارسال نظرات