مدیر حوزه علمیه حقانیه ایرانشهر گفت: استکبار جهانی و دشمنان ایران اسلامی بدانند که ملت شریف ایران و اقوام ایرانی همه یک سپاهی هستند و در کنار سپاه پاسداران برای دفاع از مستضعفان جهان آمادگی دارند.
کد خبر: ۹۱۲۶۸۳۴
|
۲۴ فروردين ۱۳۹۸ - ۱۱:۵۸

مولوی عبدالصمد دامنی، مدیر حوزه علمیه حقانیه ایرانشهر، در گفتگو با خبرنگار بسیج در ایرانشهر ضمن محکوم کردن حرکت سخیف رئیس جمهور رژیم آمریکا گفت: سپاه پاسداران انقلاب اسلامی از برکات انقلاب اسلامی است و به فرموده امام اگر سپاه نبود کشور هم نبود.

وی افزود: اقتدار جمهوری اسلامی ایران به نیروهای مسلح ایران است و به همین خاطر است که دشمنان سپاه را تروریست می خوانند در صورتی که تروریست واقعی خود آمریکاست، خودشان به این جریان چندین با اعتراف نموده‌اند.

مولوی دامنی بیان کرد: سپاه پاسداران با تفکر تکفیری در منطقه مبارزه و ریشه تکفیر و داعش را از بین برد.

مدیر حوزه علمیه حقانیه شهرستان ایرانشهر اظهار داشت: سپاه پاسداران انقلاب اسلامی سنگر مستحکمی است و تمام مظلومان عالم در حمایت این نهاد مقدس بوده اند سپاه پاسداران انقلاب اسلامی خارچشم دشمنان اسلام و امید تمام مظلومان عالم است و استکبار جهانی و دشمنان ایران اسلامی بدانند که ملت شریف ایران و اقوام ایرانی همه یک سپاهی هستند و در کنار سپاه پاسداران برای دفاع از مستضعفان جهان آمادگی دارند.
ارسال نظرات