نماینده ولی فقیه و امام جمعه شهرستان ایرانشهر :

استکبار جهانی با کسی که از مستضعفین دفاع کند در تضاد هستند

نماینده ولی فقیه و امام جمعه شهرستان ایرانشهر گفت: مردم بهتر پی بردند که وقتی دشمن توپخانه اش کسی را نشانه گرفت معلوم می شود که ضررها و زیانها، تودهنی هایی که به آنها زده محکم بوده و باید توقع داشته باشند که در آینده مهلک ترین ضربات را از همین سپاه خواهند خورد.
کد خبر: ۹۱۲۶۸۴۶
|
۲۴ فروردين ۱۳۹۸ - ۱۲:۲۶

حجت الاسلام سید شجاع الدین ابطحی، نماینده ولی فقیه و امام جمعه شهرستان ایرانشهر در جمع مردم ایرانشهر ضمن محکوم کردن رژیم آمریکا و استکبار جهانی در خصوص تروریست خواندن سپاه پاسداران انقلاب اسلامی گفت: از انسان احمق جز حرف احمقانه چیزی صادر نمشود، از مغزهای پوچ و بیخود بیش از اینها توقع نداریم .
 
وی افزود: ما انتظار نداریم که دشمن، از نجیب ترین ، اصیل ترین، الهی ترین لشکر مخلص خداوند، از این شجره طیبه سپاه پاسداران که در جهت استکبار ستیزی و برای دفاع از مستضعفان عالم و دین و مکتب به فرمان امام راحل عظیم الشأن به پا خواستند و تشکیل شد تعریف و تمجید کنند.
 
حجت الاسلام ابطحی ادامه داد: ماهیت استکبار جهانی با کسی که از مستضعفین عالم دفاع کند در تضاد است، که از اینها توقع نداریم، اما اراجیف دشمنان اثرمنفی در بین مردم ایران نداشت بلکه  محبوبیت سپاه  را از آنچه که بود را بسیار بیشتر کرد.
 
نماینده ولی فقیه در شهرستان ایرانشهر در پایان خاطر نشان کرد: به لطف خداوند مردم بهتر پی بردند که وقتی دشمن توپخانه اش کسی را نشانه گرفت معلوم می شود که ضررها و زیانها تودهنی هایی که به آنها زده محکم بوده و باید توقع داشته باشند که در آینده مهلک ترین ضربات را از همین سپاه خواهند خورد.
ارسال نظرات