بمناسبت روز پاسدارفرماندار و جمعی از مسئولان شهرستان رامسر با فرمانده و پرسنل سپاه رامسر دیدار کردند
محمد آزاد در دیدار با فرمانده سپاه رامسر با بیان اینکه در زمان جنگ دشمن با همه امکانات به کشور ما حمله کرد و بسیج و سپاه توانست در برابر دشمن ایستادگی کند گفت: کینه توزی های دشمنان تمامی ندارد و مجموعه حاکمیت در کنار هم این توطئه ها را نقش بر آب خواهد کرد.
کد خبر: ۹۱۲۶۸۴۹
|
۲۴ فروردين ۱۳۹۸ - ۱۲:۱۵

به گزارش خبرگزاری بسیج مازندران، ️محمد آزاد در دیدار با فرمانده سپاه رامسر با بیان اینکه در زمان جنگ دشمن با همه امکانات به کشور ما حمله کرد و بسیج و سپاه توانست در برابر دشمن ایستادگی کند گفت: کینه توزی های دشمنان تمامی ندارد و مجموعه حاکمیت در کنار هم این توطئه ها را نقش بر آب خواهد کرد.

وی درباره اقدام خصمانه ترامپ به ارزش های سپاه افزود: دشمنی را طوری برنامه ریزی کردند که عبارت تروریست را به سپاه لقب دادند که در واقع آمریکا خودش تروریست بوده و در تمام امورات منطقه دخالت داشته و سبب نا امنی کشورها شده است.

فرماندار رامسر با اشاره به اینکه جمهوری اسلامی ایران با پیروزی انقلاب اسلامی دست آمریکا را از کشور ما کوتاه کرد و شاخ آمریکا را شکست تصریح کرد: به وجود نازنین تک تک پاسداران افتخار میکنیم که همیشه در کنار ملت و دولت هستند و با همکاری و همفکری این نهاد انقلابی و با تعامل در ادامه مسیر همراهی و هماهنگی بیش از پیش خواهد بود.

ارسال نظرات
پر بیننده ها