مسئول نمایندگی ولی فقیه در یگان حفاظت هواپیمایی سپاه فرودگاههای استان سیستان و بلوچستان:
مسئول نمایندگی ولی فقیه دریگان حفاظت هواپیمایی سپاه فرودگاههای استان سیستان و بلوچستان گفت:آمریکایی ها که در صحنه عمل کاملاً از سپاه زخم خورده بودند چاره ای جز رو آوردن به اقدام کاغذی نداشتند.
کد خبر: ۹۱۲۶۸۵۶
|
۲۴ فروردين ۱۳۹۸ - ۱۲:۲۶
حجت الاسلام نعیم اربابی، مسئول نمایندگی ولی فقیه در سپاه فرودگاههای استان سیستان و بلوچستان در گفتگو با خبرنگار بسیج در زاهدان گفت: سپاه پاسداران به وظیفه ذاتی خودش به خوبی عمل کرده است،و همیشه حامی مظلومان و مستضعفان بوده است.
 
وی با اشاره به این مطلب که سپاه پاسداران بعد از پیروزی انقلاب اسلامی مانند خاری در چشم دشمنان بوده است، افزود: به همین خاطر آمریکا با وجود سپاه در منطقه احساس خطرمی کند و منافع خود را درخطرمی بیند.

حجت الاسلام اربابی بیان کرد: اینکه آمریکا سپاه را در لیست تروریست ها قرارداده است، این نشان از قدرت و توانمندی سپاه و ضعف آمریکاست.

مسئول نمایندگی ولی فقیه در یگان حفاظت هواپیمایی سپاه فرودگاه‌های استان سیستان و بلوچستان اظهار داشت: اگرچه دشمنی آمریکا با جمهوری اسلامی ایران موضوع جدیدی نیست ولی این اقدام برای آمریکا هزینه های زیادی خواهدداشت، واقعیت این است که جمهوری اسلامی ایران با حضور قدرتمندانه سپاه هیمنه آمریکایی ها را در منطقه غرب آسیا  شکست.
 
این مسئول تصریح کرد: بنابراین آمریکایی ها که در صحنه عمل کاملاً از سپاه زخم خورده بودند چاره ای جز رو آوردن به اقدام کاغذی نداشتند.

حجت الاسلام نعیم اربابی در پایان خاطر نشان کرد: اقدام خصمانه ترامپ را نسبت به این اقدام محکوم می کنیم، و این را بداند این اقدام باعث نفرت اذهان جهانیان نسبت به آمریکا و تصمیم خصمانه ترامپ شد و همین طور باعث محبوبیت سپاه در اذهان جهانیان شد، و در داخل هم باعث وحدت وانسجام مردم و احزاب و تشکل ها شد.
ارسال نظرات