یکی از مسئولان سپاه عاشورا در جمع کارکنان سپاه ولایت تبریز گفت: وظیفه اصلی سپاه پاسداران، پاسداري از ارزش های نظام و پیاده كردن اهداف و آرمان های والای انقلاب اسلامی است.
کد خبر: ۹۱۲۶۸۶۷
|
۲۴ فروردين ۱۳۹۸ - ۱۲:۴۲

به گزارش خبرنگار خبرگزاری بسیج از آذربایجان شرقی، جعفر رزمی با اشاره به فرمایش رهبر فرزانه انقلاب در خصوص سپاه افزود: طبق فرمایش امام خامنه ای سپاه پاسداران مولود مبارك انقلاب اسلامی است و در همه  جهان پس از صدر اسلام پدیده بی سابقه ای است.
وی ادامه داد: دشمنی اصلی استکبار با این نهاد مقدس بخاطر همین مسئله است چراکه وجود انقلاب اسلامی به وجود و حیات سپاه بستگی دارد و می توان گفت انقلاب اسلامی و سپاه لازم و ملزوم یکدیگر هستند.
رزمی بیان داشت: استکبار هر وقت از همان ابتدا اقدام به توطئه علیه کشور و انقلاب کرده سپاه با اقتدار و صلابت وارد عمل شده و سیلی و ضربات مهلکی بر دشمنان وارد کرده است.
این مقام مسئول ابراز کرد: اگر دشمنان از سپاه تعریف می کردند باید نگران می شدیم و این رفتار دشمنان با سپاه نشانگر این است که این نهاد همچنان راه خود را درست طی می کند.
وی وظیفه نسل جدید سپاه را مهم و سخت توصیف کرد و اظهار داشت: نسل گذشته با نثار جان و مال خود به نحو احسن از نظام و انقلاب پشتیبانی کردند و امروز ما هم باید با تمام توان وظایف خود را انجام دهیم تا انشالله قیامت شرمنده و رو سیاه امام و شهدا نباشیم.
ارسال نظرات