خبرهای داغ:
مسوول نمایندگی ولی فقیه در تیپ 82 سپاه صاحب الامر(عج) قزوین:

هر زمانی دشمن از ما تعریف کرد، آن زمان موقع سر افکندگی ماست

به مناسبت اعیاد شعبانیه مراسمی با حضور رزمندگان تیپ ۸۲ صاحب الامر (عج) در حسینیه عاشقان ثارالله برگزار شد .
کد خبر: ۹۱۲۶۸۷۹
|
۲۴ فروردين ۱۳۹۸ - ۱۳:۰۰

به گزارش خبرگزاری بسیج قزوین ، به مناسبت اعیاد شعبانیه مراسمی با حضور رزمندگان تیپ ۸۲ صاحب الامر (عج) در حسینیه عاشقان ثارالله برگزار شد .
در این مراسم حجت الاسلام عطایی مسوول نمایندگی ولی فقیه در تیپ 82 سپاه صاحب الامر(عج) قزوین، با تبریک اعیاد شعبانیه اظهار کرد: تنها مسیری که ما را به مقصد می رساند راه و مسیر اهل بیت (ع) است و تنها در این مسیر ، دنیا و آخرت انسان آباد است و افتخار ما پاسداران این است که در این مسیر حرکت می کنیم .
وی با اشاره به سخنان ترامپ رئیس جمهور آمریکا در تروریست خواندن سپاه پاسداران گفت : اگر دشمن ما را تروریست خطاب می کند به خاطر این است شما پاسداران پوزه دشمنان را به خاک مالیدید و نقشه های شوم آنان را خنثی کردید .
این کارشناس سیاسی افزود : هر زمانی دشمن از ما تعریف کرد و دل خوش نشان داد آن زمان موقع سر افکندگی ماست و امروز دشمن از سپاه خشمگین است به خاطر اینکه سپاه جلوی آنان ایستاده و دشمن را زمین زده است .
عطایی خاطر نشان کرد : هر جایی که دشمن نفوذ کرده است است به خاطر این است که حضور سپاه کم رنگ و یا نبوده است
وی گفت : بزرگترین افتخار ما این است که ولی نعمت ما از ما راضی است و ما به این افتخار می کنیم .
مسئول نمایندگی ولی فقیه در تیپ 82 سپاه صاحب الامر (عج) قزوین در بخش دیگری از سخنانش به ویژگی های پاسداری پرداخت و بیان کرد : از مهمترین این ویژگی ها تقوا است ، اگر تقوا و خود نگهداری باشد خیلی از مشکلات فکری ،شخصی ، خانوادگی و اجتماعی حل می شود ، دید عمیق به مسایل سیاسی و دینی و فرمانبرداری از ولایت نیز از ویژگی های پاسداری است .

 

8001/پ30/ب

ارسال نظرات
پر بیننده ها