خبرهای داغ:
امام جمعه موقت سمنان با بیان اینکه تروریست خواندن سپاه پاسداران از قدرت این نهاد مردمی نمی کاهد، گفت: عامل اصلی شکست اقتدار آمریکا سپاه پاسداران است
کد خبر: ۹۱۲۶۹۰۹
|
۲۴ فروردين ۱۳۹۸ - ۱۴:۲۴
به گزارش خبرگزاری بسیج استان سمنان، حجت الاسلام و المسلمین محمد باقر عبدوس، در خطبه های نماز جمعه ضمن تبریک اعیاد شعبانیه گفت: ماه شعبان يكى از ماه هاى پربرکت سال است و براى آن جايگاه بزرگ و پر فضيلتى در احاديث و روايات اسلامى وجود دارد.
امام جمعه موقت سمنان با اشاره به حادثه عظیم سیل در برخی از استان های کشور اظهار کرد: ملت ایران با همدلی و وحدت خود با جان و مال خود به پا برخواسته و به مردم سیل زده کمک کردند.
عبدوس در ادامه با اشاره به تروریست خواندن سپاه جمهوری اسلامی ایران از سوی رئیس جمهور آمریکا اظهار کرد: حماقت و حسادت های بسیار مزدوران نسبت به این تشکل انقلابی از اول اتقلاب تا کنون ادامه دارد.
وی با اشاره به فرامین مقام معظم رهبری که فرموده اند((توهین مزدوران کشور به خودشان برخواهد گشت)) افزود: دشمنان از اوایل انقلاب اسلامی تا کنون هر دشمنی را که از خود نشان دادند با عمل و بدون حرف پاسخ داده است.
امام جمعه موقت سمنان گفت: چراغ خاموش سفر کردن ترامپ رئیس جمهور آریکا به عراق نشان دهنده بی قدرتی و ضعف این کشور است.
عبدوس در ادامه مطرح کرد: عامل اصلی و پیشرو در شکست اقتدار آمریکا،سپاه پاسدارن انقلاب اسلامی بود.
وی با اشاره به اینکه دشمنان روز به روز با طرح های مختلف بر روی موشک ها و ابزار های جنگی می خواهند باعث تضعیف کشور ایران شوند اظهار کرد:  مزدوران آمریکایی تصور کرده اند که تروریست خواندن سپاه باعث ایجاد ضعف در این نهاد مردمی می شود.
امام جمعه موقت سمنان عنوان کرد: احمق های آمریکایی نمی توانند با هیچ ابزاری ره به جایی ببرند؛ چرا که سپاه پاسداران انقلاب اسلامی در عرصه های نظامی، پتروشیمی، سازندگی و... خط مقدم بوده و حرف اول را می زند.
وی با اشاره به اینکه 12 شعبان سالروز ولادت حضرت علی اکبر(ع) و روز جوان است، گفت: جوانان انقلابی در کمک رسانی به مردم مناطق سیل زده خوش درخشیدند و با حضور خود به رهبر انقلاب لبیک گفتند.
پس از اقامه نماز جمعه این هفته امام جمعه سمنان، مسئولین و قشرهای مختلف مردم در راهپیمایی جمعی،ثابت‌‌ کردند که قدامات مکرر رژیم مستکبر آمریکا و صهیونیسم ، ذره ای از وفاداری سپاهیان و وحدت و یکدلی مردم را کم نخواهد کرد و یقینا اینگونه اقدامات سخیف و غیر عقلانی از سوی دولت مفسد آمریکا، هویت غیر منطقی و لا ابالی گری آمریکا را در جهانیان بیش از پیش اثبات می نماید.

 
ارسال نظرات
پر بیننده ها