سیدتقی کیا امروز در گفت‌وگو با خبرنگار خبرگزاری فارس در شهرستان محمودآباد اظهار کرد: پایگاه‌های بسیج محلات در شهر و روستا پس از وقوع سیل اخیر در مناطق مختلف کشور و احساس نیاز و کمک به هموطنان عزیز نسبت به جمع‌آوری کمک‌های مردمی اقدام کردند.

وی افزود: این کمک‌ها شامل مواد غذایی، آب معدنی، پتو، فرش، موکت، مواد بهداشتی و شوینده، رب گوجه فرنگی، چای، قند و روغن به همراه لباس برای مردم سیل‌زده بوده که پایگاه‌های بسیج تحویل گرفته و برای هماهنگی و یکپارچه‌سازی در محل نمازخانه سپاه محمودآباد جمع شده و ارسال شده است.

 

 

این مسؤول خاطرنشان کرد: بسیجیان شهرستان محمودآباد همچون سایر اقشار و ملت قهرمان ایران هم بصورت حضوری در قالب گروه‌های جهادی و هم با دریافت کمک‌های نقدی و جنسی و ارسال آنها به کمک مردم سیل‌زده در مناطق مختلف پرداختند.

 

کیا در پایان گفت: این کمک‌ها که طی چند مرحله از روزهای قبل ارسال شده بود امروز تا این ساعت که 12 کامیونت کمک‌های مردمی و بسیجیان جمع‌آوری شد طی مراسمی با حضور بسیجیان حوزه برادران و خواهران در نمازخانه سپاه دسته‌بندی و توسط یک دستگاه تریلر به محل سپاه کربلا واحد آماد ارسال تا از آنجا به مناطق سیل زده به مردم نیازمند تحویل شده است.