هم‌زمان با سوم شعبان روز پاسدار، فرماندارمیبد با حضور در فرماندهی ناحیه مقاومت بسیج، پایگاه پهباد نبی اکرم (ص) و گردان امام حسین (ع) میبد ضمن تبریک اعیاد شعبانیه با اهداء گل از زحمات پاسداران تجلیل کرد.
کد خبر: ۹۱۲۶۹۲۳
|
۲۴ فروردين ۱۳۹۸ - ۱۴:۴۸
به گزارش خبرگزاری بسیج از میبد ، فرماندارمیبد با حضور در ستاد ناحیه مقاومت بسیج، پادگان نبی اکرم و گردان امام حسین (ع) این شهرستان، سوم شعبان میلاد باسعادت سالار شهیدان اباعبدالله الحسین (ع) و روز پاسدار را به همه بسیجیان و کارکنان نیروهای سپاه پاسداران انقلاب اسلامی و پایوران پادگان نبی اکرم تبریک گفت.
حسین فلاح عزت و سربلندی ایران اسلامی را مرهون مجاهدت‌ها و از جان‌گذشتگی‌های این عزیزان خواند و افزود: پیروزی انقلاب اسلامی ایران در ۸ سال دفاع مقدس، بدون روحیه شهادت‌طلبی و بسیجی تحقق نمی‌یافت.
فلاح بابیان اینکه سپاه پاسداران نقش کم‌نظیری در پیروزی انقلاب اسلامی ایفا کرد افزود: امروز هم پاسداران و جانبازان ۸ سال دفاع مقدس در مسیر صدور انقلاب اسلامی به جهان و حفظ حریم امنیت کشور و پویایی فرهنگی و اقتصادی الگوی بارزی از مجاهدت هستند.
وی گفت: سپاه ما این روحیه ناب اسلامی را از فرهنگ و مکتب عاشورای امام حسین (ع) و فداکاری جانباز دشت کربلا حضرت ابوالفضل العباس کسب کرده‌اند.
شهردار، جمعی از اعضای شورا و پرسنل شهرداری میبد نیز در دیدار جداگانه با فرمانده سپاه میبد روز پاسدار را به پاسداران تبریک گفته و از آنان تجلیل کردند.
مدیریت آموزش و پرورش میبد نیز با حضور در سپاه میبد ضمن دیدار با فرماندهی سپاه میبد روز پاسدار را به همه بسیجیان و کارکنان نیروهای سپاه پاسداران انقلاب اسلامی تبریک گفت.
انتهای پیام/د 
ارسال نظرات