خبرهای داغ:
فرمانده سپاه نینوا گلستان در جشن میلاد امام حسین و روز پاسدار گفت حضور موفق و موثر سپاه در پیشبرد اهداف انقلاب خصوصا در جبهه مقاومت و مبارزه با تروریست موجب شده امروز آمریکا بیش از هر زمان دیگر احساس خطر کند
کد خبر: ۹۱۲۶۹۲۴
|
۲۴ فروردين ۱۳۹۸ - ۱۴:۴۶

به گزارش خبرگزاری بسیج گلستان ، سردار حسین معروفی فرمانده سپاه نینوا گلستان در سالروز میلاد امام حسین (ع) و روز پاسدار که به همت مرکز فرهنگی خانواده سپاه نینوا گلستان برگزار شد گفت: رمز سپاه اخلاص در عمل و اطاعت از ولایت فقیه بوده که این امر مهم باعث معنویت کار آنان است.

وی افزود: بنا به فرموده امام خامنه ای وظیفه سپاه تنها حفظ دستاورد های انقلاب و شهدای هشت سال دفاع مقدس نیست بلکه پیشبرد اهداف انقلاب از وظایف مهم آن است و این وظیفه خطیر در مبارزه با داعش و تروریست ها در عراق و سوریه بر همگان آشکار شد و باعث دشمنی بیش از پیش آمریکا و دشمنان داخلی نظام شده است.

وی در ادامه گفت: حضور مقتدرانه سپاه در منطقه باعث عظت مسلمین و انقلاب و مجاهدین در راه خدا است.

معروفی ادامه داد: مکتبی بودن ، انقلابی بودن و مردمی بودن سه عامل مهم فلسفه وجودی سپاه است و حضور شبانه روزی پاسداران در سراسر کشور در کنار سیل زدگان و تلاش برای رفع مشکلات آنها نمونه بارزی از مردمی بودن این نهاد انقلابی است.

فرمانده سپاه نینوا گلستان در پایان گفت: سپاه خود را سد بلای جان مردم می داند و اگر لازم باشد به جای گونی ها در جلوی سد قرار می گیرد و تا رفع کامل مشکلات و آلام مردم سیل زده در کنار آنها خواهد ماند.

انتهای پیام/

ارسال نظرات
پر بیننده ها