در دنیا تروریست تر از آمریکا پیدا نمی شود/ داعش زائیده و دست پروده اسرائیل و امریکاست

امام جمعه تنکابن در ادامه بیان داشت: در دنیا از آمریکا تروریست تر پیدا نمی شود، فرمانده امریکایی، هواپیمای مسافربری ایران را با آن همه زن و کودک و مسافر در آسمان خلیج فارس منفجر می کند و حتی به او مدال افتخار نیز داده می شود.
کد خبر: ۹۱۲۶۹۲۸
|
۲۴ فروردين ۱۳۹۸ - ۱۴:۴۷

به گزارش خبرگزاری بسیج مازندران، ‍ حجه ااسلام پور اکبر در خطبه نماز جمعه تنکابن بیان کرد: اقدامات سپاه در مقابله با تحریم ها بی همتا است، تحریم کنندگان معتقد بودند که اگر بنزین تحریم شود اقتصاد ایران حمل و نقل ایران و به طور کلی همه چیز در ایران زمین گیر خواهد شد.

امام جمعه تنکابن گفت: سپاه قهرمان در قرارگاه خاتم الانبیا ظرف مدت کوتاهی مرکز تولید بنزین خلیج فارس را به پا می کند و کشور را خودکفا می سازد، و همچنین در شکستن بسیاری از تحریم های صنایع دیگر ورود پیدا می کند و از ابروی ملت ایران  در مقابله با این همه تحریم ها پاسداری می کند.

امام جمعه تنکابن در ادامه بیان داشت: در دنیا از آمریکا تروریست تر پیدا نمی شود، فرمانده امریکایی، هواپیمای مسافربری ایران را با آن همه زن و کودک و مسافر در آسمان خلیج فارس منفجر می کند و حتی به او مدال افتخار نیز داده می شود.

حجه الاسلام پوراکبر گفت: همینطور ترامپ در مناظرات انتخاباتی بیان می دارد که گروه تروریستی داعش را اوباما و کلینتون بوجود آوردند، اینکه داعش دست پرورده اسرائیل و آمریکا است کاملا روشن است اما سپاه قهرمان و مدافعان حرم توانستند گروه خونخوار داعش را در منطقه شکست دهند و شر این گروه تروریستی را از سر جهان بشریت کم کنند.

وی بیان کرد: این گروه سفاک در سراسر عالم جنایت انجام می دهند از خاورمیانه تا کشورهای غربی و اروپایی ظلم و آدمکشی به راه می اندازند اگر یک روز سپاه نباشد جهان از دست این گروه تروریستی آرامش ندارد.

حجت الاسلام پور اکبر در ادامه افزود: این افرادی که سپاه را تروریست می نامند همان هایی هستند که داعش را بوجود اوردند و سالها در سوریه جنایت کردند، همان هایی هستند که بدن قاشقچی را تکه تکه کردند آنوقت سپاه دلاور را تروریست می نامند و حتما این اقدام امریکا نیز مصداق این ضرب المثل معروف قرار خواهد گرفت: «عدو شود سبب خیر اگر خدا خواهد» سپاه سرافراز در دل ملت ایران و در دل تمام ملت های آزادی خواه جهان محبوب بود ولی این اقدام بزدلانه دشمن محبوبیت سپاه را بی نظیر ساخت.

وی اظهارکرد: در کنار این محبوبیت، بوجود آمدن یک وحدت و همدلی بی همتا در جامعه، دستاورد دیگر این اقدام گستاخانه امریکا است، مقامات عالی نظام بسیار زیبا از سپاه حمایت کردند، رئیس جمهور محترم در سخنرانی دیروز خود چه حمایت بی همتایی از پاسداران عزیز انقلاب اسلامی نمود.

وی بیان کرد: نمایندگان مجلس چه اقدام با شکوهی انجام دادند و لباس های پاسداری پوشیدند و در مجلس حاضر شدند و اطلاعیه ای بسیار مقتدرانه صادر نمودند و طرح دو فوریتی مهمی در حمایت از سپاه تدوین کردند.

 الحمد لله در بحث سیل اخیر نیز نقش موثر سپاه در کنار هلال احمر و کمیته امداد و سایر نیروها کاملا نمایان است.

سپاه در زلزله کرمانشاه و در بحث بازسازی آنجا نقش کلیدی دارد و باید از این پاسداران فداکار انقلاب اسلامی بسیار بسیار تشکر کرد.

 خطیب جمعه تنکابن همچنین خطاب به پاسداران گرامی حاضر در جلسه بیان داشت: چند برابر شدن محبوبیت شما در این قضایا مسئولیت شما را نیز چند برابر و سنگین تر می کند. ملت ایران همیشه پشت شما قرار دارند و در اجرای امور محوله و منویات مقام معظم رهبری در چهارچوب قانون محکم تر و استوار تر باشید.

ارسال نظرات
پر بیننده ها