فرمانده سپاه شهرستان فردیس در گفتگو با «بسیج»؛

ارسال دومین مرحله کمک‌های مردم شهرستان فردیس به مناطق سیل‌زده کشور

فرمانده سپاه شهرستان فردیس از ارسال دومین مرحله کمک‌های مردم شهرستان فردیس به مناطق سیل‌زده کشور خبر داد.
کد خبر: ۹۱۲۶۹۷۲
|
۲۵ فروردين ۱۳۹۸ - ۰۸:۱۴

به گزارش خبرگزاری بسیج از کرج ، سرهنگ پاسدار احسان علیزاده در گفتگو با خبرگزاری بسیج اظهار داشت : دومین محموله لوازم و وسایل مورد نیاز هم وطنان سیل زده کشور توسط سپاه فردیس با همت حوزه های مقاومت شهری ارسال شد .

ارسال دومین مرحله کمک‌های مردم شهرستان فردیس به مناطق سیل‌زده کشور

وی با توجه به وقوع سیلاب در برخی مناطق کشور و نیاز هموطنان به مواد غذایی و کمک‌های نقدی اظهار داشت: شهروندان فردیسی مبلغی بالغ بر ۲۵۰ میلیون ریال به سیل زدگان کشور کمک کردند که این میزان شامل کمک‌های نقدی و غیرنقدی بود که در اسرع وقت به هم وطنان سیل زده ارسال شد.

سرهنگ پاسدار علیزاده افزود: این کمک ها شامل ۲۵۰ میلیون ریال کمک نقدی و کمک های غیر نقدی شامل اقلامی از قبیل پتو، موکت، وسایل گرمایشی، انواع کنسرو،آب معدنی،لباس،موادغذایی و غیره برای کمک به هموطنان سیل زده ارسال شد.

فرمانده سپاه ناحیه امام رضا (ع) با بیان اینکه صدهانفر از پاسداران و بسیجیان در قالب گروه‌های جهادی برای امدادرسانی در راستای کمک به مردم سیل زده ازقبیل پخت نان و غذا و متخصصین فنی حرفه ای، پزشک و غیره اعزام شده اند ، از مردم نوع دوست فردیس درخواست کرد با توجه به ادامه دار بودن روند خدمات رسانی به سیل زدگان کمک‌های نقدی و غیرنقدی خود را به مراکز بسیج و یا سپاه ناحیه امام رضا(ع) ارائه کنند.

وی در پایان از فرماندهان حوزه‌های مقاومت و پایگاه‌های بسیج درخواست کرد تا با تلاش مضاعف تا بهبود اوضاع هم وطنان سیل زده به خدمات رسانی ادامه دهند.

ارسال نظرات
پر بیننده ها
آخرین اخبار