مدیرکل بنیاد شهید و امور ایثارگران استان مرکزی با اشاره به نقش مهم سپاه در پیشرفت کشور بیان داشت: سپاه همواره پیشرو در خدمت رسانی بوده است و از هیچ تلاشی دریغ نکرده و این را مردم به خوبی می دانند.
کد خبر: ۹۱۲۶۹۷۶
|
۲۴ فروردين ۱۳۹۸ - ۲۰:۴۰

به گزارش خبرگزاری بسیج استان مرکزی؛ مرتضی انصاری فر مدیرکل بنیاد شهید و امور ایثارگران استان مرکزی در مراسم تجلیل از جانبازان و ایثارگران شهر اراک با اشاره به شعار سال با عنوان «رونق تولید» از سوی امام خامنه ای گفت: رونق تولید تنها برای کالا نیست بلکه رونق خدمتگزاری نیز باید در دستور کار مسئولین باشد.

وی تروریست خواندن سپاه توسط آمریکائی ها را اقدامی احمقانه دانست و افزود: امروز که سپاه پاسداران مشغول خدمت رسانی به مناطق سیل زده است و دشمنان دست به چنین اقدامی می زنند، نشان دهنده عمق دشمنی و زورگویی آنهاست.

مدیرکل بنیاد شهید و امور ایثارگران استان مرکزی با اشاره به نقش مهم سپاه در پیشرفت کشور بیان داشت: سپاه همواره پیشرو در خدمت رسانی بوده است و از هیچ تلاشی دریغ نکرده و این را مردم به خوبی می دانند.

انصاری فر اقدام ترامپ را عاملی مهم برای انسجام و وحدت بیشتر مردم دانست و تأکید کرد: این حرکت نظام سلطه جایگاه سپاه در بین مردم را افزایش خواهد داد و آن را محبوب تر می کند و عزمی جدی تر برای ادامه این راه پر افتخار برای آن ایجاد خواهد کرد.

وی دستاوردهای انقلاب را مدیون خون شهدا و ایثارگری جانبازان دانست و افزود: تا زمانی که حمایت ها و فداکاری های شما وجود داشته باشد دشمنان هرگز نخواهند توانست به این کشور آسیبی وارد کنند.

مدیرکل بنیاد شهید و امور ایثارگران استان مرکزی لبیک گفتن جانبازان به مقام معظم رهبری را نوعی دیگر از ایثارگری خواند و اضافه کرد: جنگ برای جانبازان و ایثارگران تمام نشده است و همین رنج ها و مشکلات شما جانبازان، نوعی ایثارگری محسوب می شود.

انصاری فر تعداد فرزندان و همسران جانبازانی را که مشکلات اعصاب و روان دارند در کشور، 72 هزار نفر دانست و خاطرنشان کرد: بیشترین زحمات و ایثارگری ها را همسران و خانواده های محترم جانبازان امروز متحمل می شوند و آنها شایسته تکریم و تجلیل واقعی هستند.

محمد کریم شفیعی شهردار اراک در این مراسم نیز با اشاره به جانفشانی های جانبازان گفت: حضور ما مسئولین در میزهای خدمتگزاری به مردم مدیون ایثارگری ها و فداکاری های جانبازان هشت سال دفاع مقدس است.

وی با اشاره به دوران طلایی دفاع مقدس بیان داشت: رزمندگان دفاع مقدس همانگونه که انسجام و وحدت بی نظیری در هشت سال دفاع مقدس از خود نشان دادند، امروز هم باید با حمایت ها و پشتیبانی شان از مسئولین وحدتی دیگر برای کشور رقم بزنند و این کمک ها و حمایت ها نوعی ایثارگری در این مقطع زمانی محسوب می شود.

شفیعی لازمه پیشرفت های شهری را همکاری سایر مردم با مسئولین دانست و افزود: سرود اراک که هفته گذشته رونمایی شد نمادی از همدلی و وحدت بین مردم و مسئولین است که انتظار داریم فضای شهری همین گونه منسجم و با اتحاد بیشتر ادامه پیدا کند تا زمینه خدمتگزاری بیشتر فراهم شود.

شهردار اراک اقدامات موثر ستاد بحران برای جلوگیری از سیل را مثبت ارزیابی کرد و افزود: بارش های اخیر موهبتی از جانب خداوند بود و مجموعه استان مرکزی و شهرداری اراک تمام توان خود را گذاشت، تا آسیبی به مردم وارد نشود و خوشبختانه صدمه جانی در این موضوع به کسی وارد نشد.

وی با اشاره به لزوم کمک رسانی به مناطق سیل زده خاطرنشان کرد: اکنون مناطق سیل زده کشور نیازمند کمک رسانی و خدمت ما هستند و می طلبد در حد توانمان برای این عزیزان تلاش کنیم تا بتوانیم مشکلاتشان را تا حدودی برطرف سازیم.

 

انتهای پیام/

ارسال نظرات