نماینده محترم ولی فقیه در سپاه پاسداران با هیئت همراه از مناطق سیل زده استان خوزستان بازدید کردند.
کد خبر: ۹۱۲۶۹۸۹
|
۲۴ فروردين ۱۳۹۸ - ۱۶:۵۵

به گزارش خبرگزاری بسیج، بازدید نماینده محترم ولی فقیه در سپاه پاسداران و هیئت همراه از مناطق سیل زده استان خوزستان ، در این بازدید روند امداد رسانی نیروهای بسیجی و پاسدار به سیل زدگان خوزستان مورد ارزیابی و تداوم این اتفاق از سوی همه ی رده های سپاه پاسداران مورد تاکید قرار گرفت،همچنین در پایان این سفر یک روزه ،حجت الاسلام و المسلمین حاجی صادقی با حضرت آیت الله موسوی جزایری دیدار و گفتگو کرد.

حجت الاسلام عبدالله حاج صادقی در  بازدید از روند کمک رسانی و خدمت رسانی گروه های جهادی به سیل زدگان گفت : آنچه ما در اینجا مشاهده می کنیم ایستادگی مداوم در برابر همه ی سختی ها و تمامی مشکلات است چه از زمان دوران دفاع مقدس گرفته  تا به الان که حوادث طبیعی  اتفاق افتاده است.

 وی تاکید کرد : آن چیزی که وظیفه ی سپاه است امداد و نجات مردم و شهر ها پس از سیل است  و سپاه هرچه که در اختیار دارد برای مردم می باشد.

نماینده ولی فقیه در سپاه پاسداران انقلاب اسلامی ادامه داد :  با حضور و نقش مردم در صحنه است که مشکلات حل و رفع می شود و این عامل نباید موجب شود که مسئولین از کار خود باز بمانند.

حجت الاسلام و المسلمین حاجی صادقی اظهارداشت :  تمامی مسئولین هم با اخلاص تمام در این مناطق خدمت خالصانه انجام دهند و هرچه که در توان دارند برای این مردم بگذراند ، چرا که بنا بر فرمایش  مقام معظم رهبری بهترین مبارزه با دشمن ، خدمت به مردم است.

 

وی گفت :  این روحیه ی خدمت به مردم از سوی مسئولین فروکش نکند و در مراحل بعدی هم با تمام قوت حضور پیدا کنند.

ارسال نظرات