فرماندار شهرستان خمين:

اقدام نابخردانه ترامپ، محبوبیت و عزت سپاه را بیش از گذشته کرد

فرماندار خمین سپاه پاسداران را یکی از ارکان امنیت کشور و پرچمدار مبارزه با تروریسم در منطقه دانست و گفت: اقدام نابخردانه رئیس جمهور آمریکا نه تنها خدشه ای بر وجهه سپاه پاسداران انقلاب اسلامی وارد نکرد، بلکه موجب تقویت اتحاد ، انسجام و همدلی بیشتر مردم با نیروی های نظامی و انتظامی و اقتدار بیشتر سپاه گردید .
کد خبر: ۹۱۲۶۹۹۸
|
۲۴ فروردين ۱۳۹۸ - ۱۷:۱۰

به گزارش خبرگزاری بسیج استان مرکزی ازخمین؛ فرماندار شهرستان خمین در دیدار با فرمانده و کارکنان هوا فضای سپاه خمین گفت: سپاه پاسداران در طول ۴۰ سال عمر بابرکت انقلاب اسلامی همواره در کنار مردم بوده و در دفاع از آرمان‌های انقلاب و ارزش‌های دین مبین اسلام، شهدای بسیاری را تقدیم نظام و اسلام کرده است.

وی گفت: اقدام احمقانه و خصمانه ترامپ در درج نام سپاه پاسداران در لیست سازمان‌های تروریستی، نشان از قدرت، اقتدار و توان سپاه پاسداران انقلاب اسلامی در مقابله با تروریست‌های دست پرورده خود در غرب آسیا است.

فرماندار شهرستان خمین گفت: اقدام نابخردانه رئیس جمهور آمریکا نه تنها خدشه ای بر وجهه سپاه پاسداران انقلاب اسلامی وارد نکرد، بلکه موجب تقویت اتحاد ، انسجام و همدلی بیشتر مردم با نیروی های نظامی و انتظامی و اقتدار بیشتر سپاه گردید .

وی در ادامه با اشاره به پیشینه سپاه پاسداران انقلاب اسلامی افزود : سپاه پاسداران یکی از اولین نهادهایی بود که با آینده نگری و دوراندیشی حضرت امام (ره) در روزهای اول انقلاب ایجاد شد و هدف اصلی این موضوع نیز حفظ نظام جمهوری اسلامی از شر دشمنان بود .

احمد طهرانی تصریح کرد : حضور موثر نیروی سپاه در دوران 8 سال دفاع مقدس در کنار نیروی مردمی و ارتش یکی از نتایج این آینده‌نگری حضرت امام خمینی(ره) و مهم ترین عامل پیروزی در جنگ تحمیلی بود .

وی در ادامه افزود : حضور نیروهای سپاه پاسداران در کنار جهاد سازندگی و دیگر ارگانها جهت بازسازی ویرانی های بعد از جنگ و حضور فعال این نهاد در مواردی مثل سیل اخیر در استانهای گیلان ، خوزستان ، لرستان و... نیز یکی دیگر از موارد آینده نگری حضرت امام (ره) در ایجاد این نهاد مردمی بود .

فرماندار شهرستان خمین در پایان ضمن تقدیر از اقدامات و عملکرد نیروی هوا فضای سپاه خمین در امدادرسانی به سیل زدگان کشور افزود : وقوع سیل در تعدادی از استان های کشور اگر چه خرابی و خساراتی در این استان ها به بار آورد ولی بار دیگر همدلی ، انسجام و اتحاد مردم ، مسئولان و نیروهای نظامی و انتظامی که رمز موفقیت کشور نیز است را نیز به رخ جهانیان کشید .

ارسال نظرات