خبرهای داغ:
رییس سازمان بسیج طلاب:

6 هزار طلبه به کمک سیل زدگان خوزستان و لرستان آمده اند

رییس سازمان بسیج اساتید، طلاب و روحانیان گفت: پنج هزار طلبه برای کمک به سیل زدگان خوزستان و بیش از یک هزار نفر برای یاری رسانی به سیل زدگان لرستان به این مناطق اعزام شده اند.
کد خبر: ۹۱۲۷۰۱۳
|
۲۵ فروردين ۱۳۹۸ - ۱۰:۱۱

به گزارش سرویس بسیج  طلاب و روحانیون خبرگزاری بسیج، حجت‌الاسلام غلامرضا شفیع‌زاده در بازدید از مناطق سیل‌زده شهرستان حمیدیه در جمع خبرنگاران افزود: طلاب ، روحانیان و بسیج اساتید از ابتدای سیل خوزستان و سایر استان ها وظیفه خود دانستند که با حضور حداکثری در مناطق سیل زده، برای خدمت به مردم تلاش کنند.
وی گفت: کمک فیزیکی به مردم مناطق سیل زده خوزستان در کنار سایر گروه های جهادی از برنامه های اصلی بسیج اساتید، طلاب و روحانیان بود که اکنون در بخش های مختلف به صورت شبانه روزی در حال انجام است.
رییس سازمان بسیج اساتید، طلاب و روحانیون ادامه داد: تلاش در راستای ترمیم سیل بندها، توزیع غذا و امکانات و کمک در انتقال مردم سیل زده ،از دیگر اقداماتی است که جامعه طلاب و روحانیان برعهده دارد.
حجت‌الاسلام شفیع‌زاده ادامه داد:التیام بخشی به آسیب دیدگان و حضور در اردوگاه های استقرار سیل زدگان برای اقدامات فرهنگی از دیگر برنامه های طلاب و روحانیان است که تاکنون به خوبی انجام شده و تا بازگشت شرایط عادی به مناطق نیز ادامه دارد.
وی گفت: اقامه نماز ، اجرای برنامه های ویژه کودکان و خانواده ها و همچنین سخنرانی در خصوص احکام دینی و امیدبخشی به زندگی مردم از دیگر اقداماتی است که انجام می شود.
سیلاب کرخه ، دز و کارون تاکنون مناطق روستایی و شهری چندین شهرستان حاشیه این رودخانه ها را در برگرفته است.
در پی این سیلاب، دستور تخلیه هفت شهر و بیش از 250 روستای خوزستان صادر شده است.
به گفته وزیر کشور 400 هزار نفر در خوزستان در معرض سیلاب هستند.

ارسال نظرات
پر بیننده ها