محمدحسین نیرومند گرافیست سرشناس کشور همزمان با برپایی نمایشگاه سیل مهربانی در حوزه هنری گفت: از تمام کسانی که توان مالی دارند دعوت می‌کنم به حوزه هنری سری بزنند و از مردم مناطق سیل زده حمایت کنند.
کد خبر: ۹۱۲۷۰۴۰
|
۲۵ فروردين ۱۳۹۸ - ۰۷:۳۰

به گزارش خبرگزاری بسیج،محمدحسین نیرومند هنرمند گرافیست و کاریکاتوریست برجسته کشور درباره نمایشگاه «سیل مهربانی» که با هدف فروش آثار هنری و کمک به سیل زدگان برپا شده است گفت: توفیق حضور در کنار دوستان جهادی برای کمک به سیل زدگان را نداشتم اما سعی کردم با حراج نمونه کارهایی که داشتم در این راستا قدمی بردارم.

وی افزود: سه کار به نمایشگاه ارائه دادم که تا این لحظه یکی از آن‌ها به فروش رفته است، قیمت این اثر یک میلیون و پانصد هزار تومان و از کارهای قدیمی دستی بود که سال 82 آن را تولید کردم.

نیرومند با اشاره به این قبیل فعالیت‌های انسان دوستانه از سوی هنرمندان عنوان کرد: هر زمان که حسن همراهی و همکاری اتفاق می‌افتد، جنبه‌های مثبتی را به همراه می‌آورد. رسانه‌ها این روزها نقش بسیار مثبتی در فضای مجازی دارند و از طریق آن‌ها می‌توان این فعالیت‌ها را به‌صورت جدی تر با حمایت مردم دنبال کرد.

وی ادامه داد: خداوند به کسانی که این آثار هنری را خریداری می‌کنند، خیر بدهد. یکی از فعالان فرهنگی که برای دیدن این آثار آمده بود، یک اثر معمولی را با قیمتی مناسب خرید و در انتها گفت قصدش کمک به فروش بوده است.

این گرافیست همچنین درباره وظیفه هنرمندان انقلابی در جریان حوادث کشور گفت: هنرمندان انقلابی از بدو انقلاب همیشه در جریان اتفاقاتی که در کشور می‌افتد بوده‌اند، باید مانند سپاه و نیروهای جهادی که این روزها در مناطق سیل زده حضور پیدا می‌کنند ما نیز با استفاده از هنر خود در کنار مردم مناطق سیل زده باشیم.

وی در پایان افزود: از تمام کسانی که توان مالی دارند دعوت می‌کنم به حوزه هنری سری بزنند و مردم سیل زده را حمایت کنند.

نمایشگاه سیل مهربانی تا 30 فروردین جاری در گالری‌های خانه، خانه عکاسان و نگارخانه ابوالفضل عالی حوزه هنری برگزار می‌شود. مرکز هنرهای تجسمی حوزه هنری از همه سازمان ها و نهادهای دولتی و خصوصی برای سهیم شدن در این امر خیر دعوت می کند تا از این نمایشگاه بازدید کنند.

علاقه‌مندان جهت بازدید از این رویداد تجسمی می‌توانند همه روزه حتی روزهای تعطیل از ساعت 9 الی 18 به حوزه هنری مراجعه کنند.

ارسال نظرات